Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/4/2007
Test mtx
Nέο smart fortwo
smartούπολη…
Διαβάστηκε από 41825 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
smart fortwo - Σε μια πόλη όπου μοναδικό μέσο μετακίνησης είναι το smart, όλα γίνονται πιο εύκολα, πιο μοδάτα και πιο ευχάριστα. Η νέα γενιά του
Η αύξηση του μεταξονίου κατά 55 χλστ. και των μετατροχίων εμπρός και πίσω (7 και 31 χλστ. αντίστοιχα) εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Σε μια πόλη όπου μοναδικό μέσο μετακίνησης είναι το smart, όλα γίνονται πιο εύκολα, πιο μοδάτα και πιο ευχάριστα. Η νέα γενιά του "εξυπνότερου" αυτοκινήτου δεν είναι τάση, αλλά τρόπος ζωής.
H έξυπνη κίνηση
Το 1998 ήταν η χρονιά που η τότε MCC (Micro Compact Car) έκανε το μεγάλο βήμα και, με τη βοήθεια της ελβετικής Swatch και της Mercedes Βenz, υλοποίησε την ιδέα για ένα επαναστατικό μίνι αυτοκίνητο. Το smart που όλοι γνωρίζουμε, διασφάλισε την εικόνα της μετέπειτα smart GmbH, αφού οι επεκτατικές της βλέψεις δεν καρποφόρησαν με τα μοντέλα που λάνσαρε (roadster/forfour). Έτσι, η απόφαση να σταματήσει η παραγωγή όλων των smart, πέραν του fortwo, με το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του να γίνεται νωρίτερα από το αρχικό πλάνο, του επιτρέπει να αποτελεί τη σημαία της εταιρείας. Περίπου 800.000 smart πωλήθηκαν σε 36 χώρες, κατακλύζοντας τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, με την Ελλάδα να έχει την πρωτιά μαζί με την Ιταλία στην ευρωπαϊκή αγορά. Η δεύτερη γενιά του smart θα εισαχθεί το 2008 και στην Αμερική, με την ευχή να δώσει λίγο "χρώμα" στους "αντικοινωνικούς" και σπάταλους Αμερικανούς.
The smart way of moving
Το νέο smart fortwo είναι κατά 90% ολοκαίνουργιο, όμως βασίζεται στο concept της πρώτης γενιάς. Οι διαστάσεις του αυξήθηκαν κατά 195 χλστ. σε μήκος και κατά 44 χλστ. σε πλάτος, ενώ το μεταξόνιο έχει μια αύξηση της τάξης των 55 χλστ. Αντίθετα, το ύψος του νέου smart είναι κατά 7 χλστ. μικρότερο. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το smartάκι εξακολουθεί να έχει το πλεονέκτημα της ευελιξίας στο DNA του, ενώ συνολικά έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, χωρίς να έχει χάσει την ταυτότητά του, η μπορεί να χαρακτηριστεί πιο συμβατική.
Εμφάνιση
Βασικό κριτήριο στην εξέλιξη της νέας γενιάς του smart fortwo, ήταν ότι πρέπει να παραπέμπει στο προηγούμενο. Οι νόρμες για την προστασία των πεζών διαμόρφωσαν ένα σημαντικά αναγνωρίσιμο στοιχείο στη νέα γενιά, αφού σε σχέση με το παρελθόν διαθέτει καπό. Μικρό μεν, αλλά ορατό, ώστε να το ξεχωρίζεις. Κατά τα άλλα, η διχρωμία (των πλαστικών αποσπώμενων πάνελς και του ασημί ή μαύρου -ανάλογα με την έκδοση- κλωβό tridion) αποτελεί και πάλι το κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισης. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες, η αντιστροφή των χειρολαβών σε οριζόντια θέση, τα νέας σχεδίασης -αλλά και πάλι έντονα- φτερά και οι νέοι πλευρικοί αεραγωγοί συνθέτουν την εξέλιξη που εμφανίζει το νέο smart. Tέλος, το λογότυπο στο πίσω μέρος είναι πλέον ανάγλυφο και όχι αυτοκόλλητο.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά, η εμφάνιση, ο κινητήρας των 84 ίππων, η βελτιωμένη διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής (στο cabrio)
Δε μας άρεσε
Τα σκληρά πλαστικά της κεντρικής κονσόλας, η υστέρηση του κιβωτίου ταχυτήτων, η ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους

 
 Nέο smart fortwo
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
smart fortwo cabrio
Ευελιξία
Παθητική ασφάλεια