Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/6/2007
Test mtx
Ανανεωμένο Saab 9-3 2,0t Linear Performance Plus
Εσωτερική αναβάθμιση
Διαβάστηκε από 3880 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/6/2007
Εξωτερικά, το ανανεωμένο 9-3 δε φέρει καμία αλλαγή, ενώ η έκδοση της δοκιμής εφοδιαζόταν με το Sport Pack, το οποίο περιλαμβάνει αεροδυναμικά βοηθήματα και διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Το ανανεωμένο 9-3 διακρίνεται για τις σχεδιαστικές αλλαγές στο ταμπλό, ενώ στην έκδοση 2,0t Performance Plus ο "ενισχυμένος" κινητήρας αποδίδει 45 επιπλέον ίππους.
Μικρής έκτασης "φρεσκάρισμα" δέχτηκε το μεσαίο μοντέλο της Saab, το 9-3, όχι όμως εξωτερικά, αλλά στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα. Η πληθώρα των διακοπτών που χαρακτήριζε το προγενέστερο μοντέλο με τη μέτρια εργονομία, αντικαταστάθηκε από λιγότερα χειριστήρια, τα οποία είναι πιο εύκολα και πρακτικά στη χρήση. Επιπλέον, στον πίνακα οργάνων, τα γραφικά είναι νέας σχεδίασης, ενώ προστέθηκε μία ασημί λεπτή επένδυση στο ταμπλό. Κατά τ' άλλα, η καμπίνα των επιβατών του 9-3 διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και την πολυτελή της εικόνα, ενώ από πλευράς χώρων ικανοποιεί. Αλλαγές δεν υπάρχουν σε επιμέρους μηχανικά συστήματα ή στη ρύθμιση των αναρτήσεων, η οποία είναι σχετικά μαλακή και σε συνδυασμό με το αρκετά ελαφρύ και "αποστειρωμένο" σε αίσθηση τιμόνι, μετριάζει αρκετά την οδηγική αίσθηση σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές.
Στο θάλαμο των επιβατών η κύρια αλλαγή εστιάζεται στον ανασχεδιασμό της κεντρικής κονσόλας με τη βελτιωμένη εργονομία.

Kινητήρας
Το 2λιτρο μοτέρ της έκδοσης 2,0t Performance Plus αποδίδει 195 ίππους (από 150) και 310 Nm ροπής (από 240 Nm), αύξηση η οποία προήλθε από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Στην πράξη, η σημαντική αύξηση τη απόδοσης μεταφράζεται σε πολύ καλούς ρυθμούς επιταχύνσεων τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα (από το μέτριο σε αίσθηση επιλογέα), καθώς και σε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα κατά 25 χλμ./ώρα. Το εν λόγω βελτιωμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει καλύτερα αφού περάσει τις 2.000 σ.α.λ. περίπου, καθώς στις χαμηλές στροφές υπάρχει μία υστέρηση απόκρισης. Στα συν περιλαμβάνεται η πολύ καλή ηχομόνωση, αφού ακόμα και στις υψηλές στροφές του κινητήρα η παρουσία του στο εσωτερικό είναι διακριτική.