Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/7/2007
Πρώτη επαφή
Νέο Jeep Patriot
Η “φανέλα” με το 7…
Διαβάστηκε από 3964 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Tο νέο SUV της Jeep στοχεύει περισσότερο σε ασφάλτινες μετακινήσεις, παράλληλα ικανό να κινηθεί χωρίς προβλήματα σε όχι πολύ απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.
Το Patriot, η νέα πρόταση της Jeep στα compact SUV, αποτελεί το 7o μοντέλο στην γκάμα της αμερικανικής φίρμας, μεταφέροντας αυτούσιες τις παραδοσιακές της αξίες.
Τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στα προσιτά SUV φιλοδοξεί να "χτυπήσει" η Jeep, λανσάροντας το Patriot, ένα μοντέλο που μοιράζεται πάρα πολλά τεχνολογικά στοιχεία με το Compass, διατηρώντας όμως παράλληλα τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα στον τομέα της εμφάνισης.
Είναι "κλασικό"!
Σε αντίθεση με το Compass, που προβάλλει περισσότερο νεανική σχεδίαση, το Patriot, απευθυνόμενο στους παραδοσιακούς αγοραστές Jeep, ξεχωρίζει για το τετράγωνο σχήμα του, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και τους τονισμένους θόλους των τροχών σε σχήμα "π". Εντάσσεται, δηλαδή, στην "ομάδα" των Commander και Wrangler με τα αμιγώς εκτός δρόμου αισθητικά χαρακτηριστικά.
7 τα μοντέλα, 7 και οι γρίλιες στη μάσκα
Στο μπροστινό άκρο του Patriot, τα στρογγυλά φωτιστικά πλαισιώνονται από τη γνώριμη μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες, αλλά και από τον αρκετά ογκώδη προφυλακτήρα, στοιχεία που διαδηλώνουν την "εκτός δρόμου" αισθητική του μοντέλου. Ιδιαίτερα λιτό, με καθαρές γραμμές και χωρίς εξάρσεις είναι και το πίσω άκρο, που μαρτυρά με τρόπο ιδανικό την καταγωγή του Patriot. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Jeep, το Patriot σχεδιάστηκε εξ αρχής ως 4Χ4, με στόχο να ανταποκρίνεται στη σκληρή χρήση, όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο της φίρμας. Βασίζεται σε αυτοφερόμενο αμάξωμα, με την ανάρτηση στο μπροστινό άκρο να αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και στο πίσω άκρο από πολλαπλούς συνδέσμους. Η διάταξη αυτή χαρακτηρίζει όλα τα σύγχρονα SUV, που υπόσχονται πάνω από όλα απροβλημάτιστη συμπεριφορά και άνεση τόσο στην άσφαλτο, όσο και σε -μη ακραίες- εκτός δρόμου συνθήκες.
Κινητήρας 2,4 λτ. 170 ίππων
Το Patriot θα σταδιοδρομήσει στη χώρα μας με ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης στην γκάμα του. Πρόκειται για το μοτέρ των 2,4 λίτρων, που γνωρίσαμε και στο Compass, με τους 170 ονομαστικούς ίππους, το οποίο συνεργάζεται τόσο με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με αυτόματο τεχνολογίας CVT. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 με το manual και σε 10,4 δευτερόλεπτα με το CVT. H λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς και περιττούς θορύβους, στοιχείο που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για το μοντέλο της Jeep. Για όσους μπορούν να αποκτήσουν diesel, το νέο Patriot θα έχει στην γκάμα του και ένα δίλιτρο σύνολο CRD με ισχύ 140 ίππων.
Από 29.500 ευρώ
Ανταγωνιστικές φαίνεται πως είναι οι τιμές του νέου Jeep Patriot. H αρχική έκδοση Sport με 5τάχυτο κιβώτιο κοστίζει 29.500 ευρώ και στον τομέα του εξοπλισμού περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αερόσακους οδηγού - συνοδηγού και πλαϊνοί τύπου κουρτίνας, air condition, ΕSP, σύστημα προστασίας από ανατροπή, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, υπολογιστή ταξιδίου, συναγερμό, προβολείς ομίχλης, ράδιο CD και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Η πλουσιότερη Limited με το ίδιο κιβώτιο μπορεί να αποκτηθεί με 33.500 ευρώ, ενώ το Patriot Limited με κιβώτιο CVT κοστίζει 34.500 ευρώ.

 
 Νέο Jeep Patriot
Κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές
Σύστημα τετρακίνησης
Ευρύχωρο εσωτερικό