Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/7/2007
TEST
Opel Corsa OPC
Δυναμίτης
Διαβάστηκε από 27547 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Τo υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ προσδίδει συνολικά από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας των "ισχυρών" μικρών GT.
Με 192 ίππους μόλις από τα 1,6 λτ., "προκλητική" σχεδίαση και χαμηλωμένο πλαίσιο με σπορτίφ ανάρτηση, το Corsa OPC είναι ακριβώς όπως θα ήθελε κάποιος ένα "φτιαγμένο" μικρό αυτοκίνητο.
Σχεδίαση που…βγάζει μάτι
Αισθητικά, η κορυφαία έκδοση του Corsa μοιάζει σαν να έχει προέλθει από κάποιο βελτιωτικό οίκο, καθώς οι διαφορές με τα υπόλοιπα Corsa είναι πολλές και έντονες. Έχουμε και λέμε λοιπόν: 1) ελαφρώς φουσκωμένα φτερά 2) μεγάλος αεραγωγός εμπρός, 3) "βράγχια" στους προφυλακτήρες, 4) αεροδυναμικά βοηθήματα 5) 18άρες ζάντες, 6) διάχυτης στον πίσω προφυλακτήρα και 7) τριγωνική απόληξη της εξάτμισης. Όλα αυτά δημιουργούν ένα σύνολο, το οποίο άλλους τους "φτιάχνει" και σε κάποιους φαντάζει ίσως λίγο υπερβολικό.
192 άλογα με πόσα;
Τα καλά νέα (πέρα από τις επιδόσεις και την extreme εμφάνιση) αφορούν και στην τιμή απόκτησης του Corsa OPC. Με 21.990 ευρώ μπορεί να "αγοράσει" κανείς τα περισσότερα άλογα και τις υψηλότερες επιδόσεις, σε συνδυασμό με ένα υπερπλήρες "πακέτο" εξοπλισμού. Και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να γίνει η παραμικρή αισθητική επέμβαση στο αμάξωμα και στο εσωτερικό.
ΣΥΝ :Επιδόσεις - ισχύς κινητήρα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, απόδοση φρένων, στήριξη και εμφάνιση μπάκετ καθισμάτων, τιμή, δυναμική σχεδίαση…
Πλην :
… η οποία είναι ίσως "too much", αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων
Πανέμορφες ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 225/35

Οι καθρέφτες έχουν εντυπωσιακή σχεδίαση αλλά δεν κλείνουν.

Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός, αλλά με σπορτίφ αισθητική.

Το κάτω μέρος του τιμονιού κοσμείται από το λογότυπο "OPC".

Το πάνω μέρος του επιλογέα θα μπορούσε να είναι πιο «διακριτικό».
Τα αλουμινένια πεντάλ δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν.

 
 Opel Corsa OPC
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό