Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/4/2008
TEST
Aνανεωμένο Subaru Tribeca 3,6 5θέσιο
Διπλό κέρδος!
Διαβάστηκε από 3260 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2008
Το ανανεωμένο Tribeca είναι πολύ πιο γρήγορο από πριν, ικανοποιώντας απόλυτα με την απόδοση, αλλά και τις επιδόσεις του.
Χωρίς να χάνει το χαρακτήρα ενός αμερικανοαναθρεμμένου μεσαίου Crossover, το Subaru Tribeca κερδίζει σε δυναμισμό, τόσο σε αισθητικό επίπεδο, λόγω της νέας του εμφάνισης, όσο και στο δρόμο, λόγω του ισχυρότερου κινητήρα του.
Σε μια από τις πιο εκτεταμένες αισθητικές ανανεώσεις των τελευταίων χρόνων, το μεσαίο Crossover/SUV Tribeca της Subaru απέκτησε ένα πιο επιβλητικό και όμορφο σχήμα. Οι αλλαγές αφορούν αρχικά στο εμπρός τμήμα, εκεί όπου βρίσκουμε νέα φωτιστικά, πιο μεγάλη μάσκα, νέο προφυλακτήρα και ψηλότερα τοποθετημένο καπό. Στο πίσω τμήμα, συναντούμε νέα πίσω πόρτα, μεγαλύτερα φωτιστικά και ραφιναρισμένο προφυλακτήρα. Στο πλάι, οι πιο μεγάλοι καθρέφτες και το επίσης μεγαλύτερο τρίτο πίσω πλαϊνό παράθυρο φροντίζουν για καλύτερη ορατότητα.
Με έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης
Η αμερικάνικη καταγωγή του Tribeca (κατασκευάζεται στις Η.Π.Α.) γίνεται αισθητή στον τρόπο που αυτό συμπεριφέρεται στην άσφαλτο. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο, φροντίζοντας για την ξεκούραστη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στο εθνικό δίκτυο. Η οδηγική ευχαρίστηση όμως απουσιάζει, ενώ και η γενικότερη αίσθηση σε πιο απαιτητικές διαδρομές δεν εμπνέει για πίεση. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι ο οδηγός του Tribeca θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την πρόσφυση του αυτοκινήτου, αφού η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης, σε συνδυασμό με το ESP, φροντίζει για την ουδετερότητα των αντιδράσεων. Εκτός δρόμου, το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι πολύ καλό και, σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση, το Tribeca κινείται με άνεση σε διαδρομές πατημένου χώματος.
Κινητήρας - Πιο ισχυρός και με 600 περισσότερα κ.εκ.
Ένα ακόμη σημαντικό γεγονός του ανανεωμένου Subaru Tribeca είναι ο νέος boxer κινητήρας των 3,6 λίτρων, ο οποίος αντικαθιστά των προηγούμενο 3λιτρο (επίσης boxer). Πλέον, υπάρχει περισσότερη ισχύ (258 PS από 245), διαθέσιμη σε λίγο χαμηλότερο φάσμα στροφών (6.000 από 6.600). Σημαντικά περισσότερη είναι από την πλευρά της η ροπή (350 Nm από 297). Ως αποτέλεσμα, το ανανεωμένο Tribeca είναι πολύ πιο γρήγορο από πριν, ικανοποιώντας απόλυτα με την απόδοση, αλλά και τις επιδόσεις του. Ειδικά στις ρεπρίζ, το αυτοκίνητο χρειάζεται πολύ λιγότερο χρόνο τόσο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η (8,1 δλ. από 14,4 δλ.), όσο και, κυρίως, στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η (11,4 δλ. από 24,1!). Και αυτό συμβαίνει τη στιγμή που, σύμφωνα με τα εργοστασιακά στοιχεία, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλότερη (11,6 λτ./100 χλμ. αντί 12,3).
Στο ανανεωμένο Tribeca διατηρήθηκε το εσωτερικό με την εντυπωσιακή σχεδίαση και τη σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής (απουσιάζουν τα μαλακά πλαστικά). Επίσης, και σε επίπεδο εργονομίας, δε λείπουν μερικά ατοπήματα με δυσπρόσιτους διακόπτες, ενώ το τιμόνι έπρεπε να ρυθμίζεται και σε βάθος.

Άνετοι είναι οι διαθέσιμοι χώροι έως και για 5 επιβάτες στο εσωτερικό του Tribeca.Ο χώρος αποσκευών έχει πολύ καλή χωρητικότητα 525 λίτρων.