Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/3/2009
TEST
Opel Insignia 2,0 Turbo Auto 5d
Αλλαγή φιλοσοφίας
Διαβάστηκε από 10846 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/3/2009
Η άνεση που προσφέρει στο δρόμο είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά του και ταιριάζει με τον "ταξιδιάρικο" χαρακτήρα του.
Το νέο μεσαίο Opel, το Insignia, αποκτά πιο δυναμικό ύφος, το οποίο ενισχύεται από την τύπου κουπέ αισθητική του και τη συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα και τεχνολογία.
Το Insignia, το οποίο αποτελεί το διάδοχο του Vectra, όχι μόνο άλλαξε ονομασία αλλά και φιλοσοφία γενικότερα. Το άλλοτε συντηρητικό προφίλ των προγενέστερων μεσαίων Opel έδωσε τη θέση του σε πιο δυναμική σχεδίαση, η οποία παραπέμπει σε κουπέ αυτοκίνητα, χάρη στη χυτή μορφή του αμαξώματος. Παράλληλα, το καινούργιο μεσαίο γερμανικό μοντέλο έχει τον απαραίτητο "επιβλητικό" χαρακτήρα, που θα αναζητήσει ο απαιτητικός αγοραστής ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Σύγχρονο εσωτερικό με ατέλειες στη συναρμογή
Ο θάλαμος των επιβατών του Insignia κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών, ειδικά των μαλακών πλαστικών στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες. Όμως, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατηρούνται ατέλειες στο φινίρισμα και στη συναρμογή μεταξύ των επιμέρους επιφανειών, ενώ και η εργονομία δεν ανήκει στα δυνατά του σημεία.
Άνετο στο δρόμο με υποστροφικές τάσεις
Το 2λιτρο turbo Insignia είναι σε θέση να καλύψει μακρινές αποστάσεις γρήγορα, με άνεση και ασφάλεια. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση FlexRide, που περιελάμβανε το αυτοκίνητο της δοκιμής με τα τρία επίπεδα (normal, sport και tour), χαρακτηρίζεται για την άνεση που προσφέρει, ενώ ακόμα και με την επιλογή Sport δε θα κουράσει. Επιπλέον, σε αυτή τη ρύθμιση το τιμόνι, το οποίο είναι ελαφρύ, βαραίνει και η ανάρτηση "σφίγγει" προσφέροντας καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές. Σε πιο σβέλτους ρυθμούς, οι εμπρός κινητήριοι τροχοί έχουν την τάση να ολισθήσουν, προκαλώντας υποστροφή μόνο κατόπιν απενεργοποίησης του ESP.
Δυνατός κινητήρας 220 ίππων
Το 2λιτρο turbo μοτέρ ισχύος 220 ονομαστικών ίππων επιτυγχάνει πολύ καλούς ρυθμούς επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει, ενώ πολύ καλό είναι το τράβηγμα και η ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές. Παράλληλα, όσον αφορά στο 6τάχυτο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο που διέθετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχει μια σχετική υστέρηση όταν γίνεται kickdown στην αυτόματη επιλογή, ενώ στις σειριακές αλλαγές ικανοποιεί σε αμεσότητα.
Χώροι
Η καμπίνα του νέου μεσαίου Opel είναι ευρύχωρη για τις μετακινήσεις 4 επιβατών, ωστόσο ένας ακόμα δε θα νιώσει το ίδιο άνετα λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Εκεί όπου όμως θα γίνουν παραχωρήσεις είναι στο πίσω τμήμα του εσωτερικού, στο διαθέσιμο ύψος, λόγω της έντονης κλίσης της οροφής. Για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο σε χωρητικότητα (520 λτ.) και άνοιγμα, αλλά οι δύο δοκοί που εισχωρούν στο δάπεδο διαταράσσουν το σχήμα του.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται για την ενδιαφέρουσα σχεδίασή του και τα προσεγμένα σε ποιότητα υλικά, αλλά δε λείπουν ατέλειες στο φινίρισμα και στη συναρμογή.

Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετό πλάτος και αέρας για τα γόνατα, όχι όμως και για τα κεφάλια.

Ο χώρος αποσκευών των 520 λτ. είναι μεγάλος, αλλά το δάπεδό του δεν είναι εντελώς επίπεδο.