Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/3/2009
Πρώτη επαφή
Nissan 370Z
Ζεις μονάχα δυο φορές
Διαβάστηκε από 6835 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/3/2009
Nissan 370Z: Αυθεντική σπορ συμπεριφορά και αίσθηση
Μετά από την επιτυχημένη αναβίωση της σειράς Ζ με το 350Ζ, η Nissan προχωρά με τον αντικαταστάτη του. Το 370Ζ είναι βελτιωμένο στα σημεία και εφοδιάζεται με ισχυρότερο κινητήρα, συνεχίζοντας την εικόνα της εταιρείας στην κατασκευή αυθεντικών σπορ οχημάτων.
Πέρασαν ήδη 6 χρόνια από την αναβίωση της σειράς Ζ (Z-cars) της Nissan, με το 350Ζ να διαγράφει μια πολύ καλή πορεία -τηρουμένων των αναλογιών- σε Ευρώπη και Αμερική. Συνολικά πωλήθηκαν 163.000 αυτοκίνητα στην Αμερική και 23.000 στην Ευρώπη, αριθμοί που επέτρεψαν στη Nissan να επενδύσει στην εξέλιξη του 370Ζ. Ο διάδοχός του έρχεται να συνεχίσει την πορεία του προκατόχου του, διατηρώντας τα στοιχεία που το έκαναν ξεχωριστό, αλλά διανθίζοντας την εικόνα του σε άλλους τομείς.
Εμφάνιση:Γνήσιο Ζ με ραφιναρισμένα αισθητικά στοιχεία
Ως γνήσιος απόγονος της σειράς Ζ, το 370Ζ εκφράζει άμεσα το σπορτίφ του προσανατολισμό μέσω της σχεδίασής του. Η κουπέ φόρμα του αμαξώματος παραπέμπει άμεσα στο προκάτοχο 350Ζ, ωστόσο διακρίνεται για την πιο εμπνευσμένη σχεδίαση συνολικά. Αρχικά το μυώδες αμάξωμα, ως κύριο χαρακτηριστικό του 370Ζ, προσομοιώνει έναν καλογυμνασμένο δρομέα τη στιγμή της εκκίνησης, ενώ οι πιο κόμπακτ διαστάσεις από το 350Ζ του προσδίδουν ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση. Πιο συγκεκριμένα, το 370Ζ είναι πιο κοντό κατά 65 χλστ., πιο φαρδύ κατά 30 χλστ. και το μεταξόνιό του είναι πιο κοντό κατά 100 χλστ., με αποτέλεσμα να δείχνει πιο συμπαγές και να εξασφαλίζεται καλύτερο κέντρο βάρους, που θα μας απασχολήσει στην οδική του συμπεριφορά. Αισθητικά το 370Ζ είναι εντυπωσιακό τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Τα νέα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν με πολύ όμορφο τρόπο τα φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω, ενώ η κουπέ του υπόσταση τονίζεται ιδιαίτερα με τη σχεδίαση της εμπρός κολόνας, που παραπέμπει στο κορυφαίο GT-R.
Η συνολικά αιχμηρή αισθητική της σχεδίασης των Z-Cars της Nissan παρουσιάζεται και στο 370Ζ, το οποίο, ωστόσο, εμφανίζει πιο καλαίσθητο και ελαφρώς πιο εκλεπτυσμένο σχεδιαστικό προφίλ από τον προκάτοχό του.

Νissan Ζ-Cars
Το πρώτο Z-Car της Nissan ήταν το Datsun 240Z του 1970 (Nissan Fairlady Z στην Ιαπωνία), ένα εντυπωσιακό κουπέ αυτοκίνητο με δυναμικά χαρακτηριστικά για τα δεδομένα της εποχής. Ακριβώς αυτά τα στοιχεία είναι εκείνα που συνεχίζουν να σκιαγραφούν τα αυτοκίνητα Z της Nissan μέχρι σήμερα, λαμβάνοντας μια ξεχωριστή σημασία στην γκάμα της εταιρείας. Το 1977 ακολούθησε το Nissan 280Ζ με την ονομασία "Fairlady", το οποίο έμεινε στην αγορά χωρίς σημαντικές αλλαγές μέχρι το 1984, όταν και αντικαταστάθηκε από το πρώτης γενιάς Nissan 300ZX. 11 χρόνια μετά, η Nissan επέστρεψε με την 4η γενιά της σειράς Ζ και συγκεκριμένα με το εντυπωσιακό 300ΖΧ, ενώ το γνωστό μας 350Ζ, που αποτελεί την 5η γενιά των Z-Cars, παρουσιάστηκε 8 χρόνια μετά από εκείνο. Η ιστορία συνεχίζεται με την 6η γενιά και συγκεκριμένα με το 370Ζ.

 
 Nissan 370Z
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Κιβώτιο