Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/4/2009
TEST
Δοκιμάζουμε το Peugeot 206+ 1,4
Δοκιμάζουμε το Peugeot 206+ 1,4
Διαβάστηκε από 13723 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2009
Σταθερό και προβλέψιμο είναι το 206+ κατά τη σβέλτηοδήγησή του προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του
Το επιτυχημένο εμπορικά 206 αναβαθμίσθηκε αισθητικά και δανειζόμενο στοιχεία από το μεγαλύτερο και νεότερο 207, συνεχίζει την πορεία του ως η entry level πρόταση της Peugeot στη μικρή κατηγορία.
Το αειθαλές Peugeot 206, 11 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση και με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 6,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, συνεχίζει να πλαισιώνει την γκάμα της Peugeot στη μικρή κατηγορία. Το "206+", όπως ονομάζεται η τελευταία έκδοση του μοντέλου, είναι ένα 206 σε μηχανικά μέρη, με τα αισθητικά στοιχεία στο εμπρός μέρος και στο εσωτερικό του να προέρχονται από το νεότερο 207, αυξάνοντας ελαφρώς τις διαστάσεις του σε σχέση με το παρελθόν (+41 χλστ. σε μήκος, +3 χλστ. σε πλάτος, +14 χλστ. σε ύψος και +1 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο). Η Peugeot με το 206+ φιλοδοξεί να αποσπάσει επιπλέον μερίδιο στη μικρή κατηγορία, χάρη στη σύγχρονη εμφάνιση και την αναβάθμισή του σε ορισμένους τομείς, αποτελώντας έτσι την πιο προσιτή επιλογή της Peugeot στη μικρή κατηγορία. Το 206+ διατίθεται σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, με κινητήρες 1,1 60 ίππων και 1,4 λίτρων 75 ίππων, με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 10.990 ευρώ.
Εμφάνιση: 207 εμπρός και ανανεωμένο 206 πίσω
Το 206+ διατηρεί τη φόρμα του αμαξώματος του 206, ωστόσο εκφράζει ένα εντελώς νέο ύφος στο εμπρός μέρος, ώστε να συμβαδίζει με τη σύγχρονη αισθητική των αυτοκινήτων της γαλλικής εταιρείας. Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισης του 206+ αποτελεί η σχεδίαση του εμπρός μέρους, με το μυώδες καπό και τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα πιο επιθετικό στιλ, όπως και ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και τους στρογγυλούς προβολείς. Η σχέση του 206+ με το 207 στο εμπρός μέρος είναι κάτι παραπάνω από αισθητή μέσω των παραπάνω στοιχείων, ωστόσο αυτό που διατηρήθηκε από το 206 είναι οι δύο μικρές εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος του καπό. Στα πλαϊνά του αμαξώματος η σχεδιαστική ταυτότητα του 206 παραμένει αυτούσια και κρίνεται κάπως απρόσωπη για τα σημερινά δεδομένα, ενώ στο πίσω μέρος επιλέχθηκε η γνωστή από το 206 φόρμα των φωτιστικών σωμάτων,αλλά με πιο σύγχρονη αισθητική και νέο προφυλακτήρα. Πάντως, το πίσω μέρος στερείται έμπνευσης και δείχνει παράταιρο με το σύγχρονο στιλ του εμπρός.
Συν & Πλην
(+): Εμφάνιση εμπρός μέρους, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, ελαστικότητα κινητήρα, άνεση ανάρτησης, τιμή αγοράς
(-): Λιτό εσωτερικό, θέση οδήγησης, σχεδίαση πίσω μέρους, θόρυβος κινητήρα σε υψηλές στροφές, αίσθηση επιλογέα
Τιμή / Εξοπλισμός
ABS
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού•/•
Αερόσακοι πλευρικοί / οροφής•/-
Ηλεκ.παράθυρα εμπρός/πίσω•/-
Αιρ Κοντίσιον
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Ηχοσύστημα
Ζάντες αλουμινίουο
Τιμή (ευρώ)11.990
: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Στο εμπρός μέρος του 206+ η σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot έχει περάσει αυτούσια από το 207. Αντίθετα, στο πίσω μέρος του διατηρήθηκε η γραμμή του 206 με ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέο προφυλακτήρα.

 
 Δοκιμάζουμε το Peugeot 206+ 1,4
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά