Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2010
TEST
Peugeot 3008 1,6T
Πρόθυμο και… το σώμα
Διαβάστηκε από 34254 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2010
Το τούρμπο και η έξτρα δύναμη εξασφαλίζουν στο crossover Peugeot 3008 το μπρίο που λείπει από τη μικρότερη έκδοση και που ταιριάζει στο ανήσυχο πνεύμα του.
Η "πιπεράτη" έκδοση του Peugeot 3008 με τους 150 ίππους δε διαφοροποιείται οπτικά από τη βασική, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 120 ατμοσφαιρικών ίππων. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον σε 9,2’’ (13,9’’ το 120άρι), οι ρεπρίζ είναι κάτι παραπάνω από ζωντανές (60-100 με 4η 7,2’’ αντί 13,2’’) και η τελική φτάνει στα 201 χλμ./ώρα (αντί 185). Φυσικά, ούτε σε αυτή την έκδοση δεν προσφέρεται τετρακίνηση. Αντί αυτής, διατίθεται το σύστημα Grip Control (χρέωση 510 ευρώ). Αυτό ελέγχει και προσαρμόζει, μέσω του ESP, την πρόσφυση των εμπρός τροχών με βάση αντίστοιχα προγράμματα λειτουργίας, σε συνθήκες χιονιού, άμμου, λάσπης/χώματος, κανονικές και μια επιλογή για απενεργοποίηση του ESP μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Στην πράξη το Grip Control "δουλεύει" χάρη και στα ελαστικά "Mud + Snow" με τα οποία συνδυάζεται, αλλά δε συγκρίνεται φυσικά με τετρακίνηση. Παρά τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το 3008 προορίζεται για την άσφαλτο και εκεί τα καταφέρνει πολύ καλά! Ο οδηγός κάθεται πανοραμικά, το τιμόνι είναι άμεσο και με σωστό βάρος, ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου έχει μακριές διαδρομές αλλά δε σκαλώνει, ενώ η σταθερότητα του αυτοκινήτου είναι τονισμένη. Τα ελαστικά, λόγω Mud+Snow καταγωγής, έχουν την τάση να γλιστράνε, αλλά ο οδηγός δε θα έρθει σε δύσκολη θέση. Άλλωστε υπάρχει και το ΕSP, που καταστέλλει κάθε παρεκτροπή. Τα ελαστικά ευθύνονται και για την αυξημένη απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα (41,7 μ., αντί 38,9 στο 120άρι). Το γρήγορο 3008 είναι ήσυχο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και αξιοζήλευτη άνεση στο ταξίδι, χωρίς αυτό να μεταφράζεται σε μεγάλες κλίσεις, χάρη σύστημα Dynamic Roll Control. Είναι παθητικό υδραυλικό σύστημα με μια οριζοντίως τοποθετημένη μονάδα, που συνδέει τα πίσω αμορτισέρ και λειτουργεί σαν ένα τρίτο. Σε μια δεξιά στροφή π.χ αυξάνει τη συμπίεση στο αριστερό αμορτισέρ. Σε ευθεία τα δύο πίσω αμορτισέρ εμφανίζουν την ίδια απόσβεση.
Οι τιμές για το... ζωηρό 3008 ξεκινούν από τα 23.900 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS, ΕSP, Ηill Hold, διζωνικό κλιματισμό, υποβοηθούμενο τιμόνι, ηχοσύστημα, αισθητήρες παρκαρίσματος και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

 
 Peugeot 3008 1,6T
Κινητήρας
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία