Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2010
TEST
Opel Insignia 2,0 Turbo 4x4 4d
4κίνητη ταχεία…
Διαβάστηκε από 19152 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/2/2010
Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Insignia μπορεί να συνδυαστεί και με προσαρμοζόμενη τετρακίνηση, προσφέροντας υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια, σε συνδυασμό με γρήγορες επιδόσεις.
Τo Insignia, στην έκδοση με το 2λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 220 ονομαστικών ίππων, προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και με 4κίνηση (+2.250 ευρώ), με την τιμή του να παραμένει αρκετά ανταγωνιστική (31.600 ευρώ), σε συνδυασμό με τον πλήρη εξοπλισμό. 
Στο δρόμο: Με αυξημένη πρόσφυση 
Το 2λιτρο turbo και 4κίνητο Insignia προσφέρεται για την κάλυψη μακρινών αποστάσεων σε γρήγορους ρυθμούς με ασφάλεια και δίχως να είναι κουραστικό, μέσω της ρυθμιζόμενης ανάρτησης FlexRide (στάνταρ στην έκδοση Sport). Αυτή περιλαμβάνει τρία προγράμματα, τα normal, sport και tour, με το πρώτο και το τρίτο να εστιάζουν στην άνεση και το δεύτερο στην πιο σπορτίφ αίσθηση, καθώς το ελαφρύ τιμόνι γίνεται πιο βαρύ, το πεντάλ του γκαζιού αποκτάει καλύτερη απόκριση και η ανάρτηση "σφίγγει". Ωστόσο, και με την επιλογή "Sport" το τρίπτυχο τιμόνι - κιβώτιο ταχυτήτων - πλαίσιο δεν ενθουσιάζουν οδηγικά. Αντιθέτως, η προσαρμοζόμενη 4κίνηση αυξάνει αισθητά τα περιθώρια πρόσφυσης (σε σχέση με το προσθιοκίνητο), σε συνδυασμό και με τις ευμεγέθεις ζάντες των 20 ιντσών, που "φορούσε" το αυτοκίνητο της δοκιμής. 
4κίνηση Adaptive 4x4 
Το εν λόγω σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, ένα μηχανισμό μεταφοράς ροπής (Torque Transfer Device - TTD) και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential - eLSD) στον πίσω άξονα. Στην επιτάχυνση και σε δρόμους με στροφές, όπου μεταβάλλεται η πρόσφυση, η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, ενώ υπό κανονικές συνθήκες κυρίως στους μπροστινούς.
Εσωτερικό: Σύγχρονο και με προσεγμένα υλικά
Ο μοντέρνος σχεδιασμός του εσωτερικού κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις, όπως και η ποιότητα του μαλακού πλαστικού, που συναντάται στο ταμπλό και στις πόρτες. Όμως δε λείπουν ατέλειες στη συναρμογή ορισμένων επιφανειών, ενώ παράλληλα η πληθώρα των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα δεν ευνοεί την εργονομία. Ωστόσο, ο οδηγός του Insignia θα βρει εύκολα τη θέση που τον βολεύει, ανεξάρτητα της σωματικής του διάπλασης.
Κινητήρας: Δυνατός αλλά με "lag"
Το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 220 ονομαστικών ίππων επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα του Insignia τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις. Παράλληλα, ο θόρυβος που παράγει έχει χαμηλή ένταση, γεγονός που συμβάλλει στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στα αρνητικά του συγκαταλέγονται το κενό ισχύος στις χαμηλές στροφές, όπως και η όχι και τόσο καλή ακρίβεια του επιλογέα των ταχυτήτων.
Το σύστημα 4κίνησης Adaptive 4x4, με το συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αυξάνει σημαντικά τα περιθώρια πρόσφυσης -ειδικά στις στροφές.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την ενδιαφέρουσα σχεδίασή του και τα προσεγμένα σε ποιότητα υλικά, αλλά δε λείπουν ατέλειες στο φινίρισμα και στη συναρμογή.

Στην καμπίνα του μεσαίου Opel θα μετακινηθούν δίχως παραχωρήσεις 4 ή και 5 ενήλικοι επιβάτες, εξαιρουμένου του αέρα για τα κεφάλια πίσω, που είναι λιγοστός για τους πιο ψηλούς φιλοξενούμενους.

Για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα έχει χωρητικότητα 500 λτ., αλλά το σχήμα του διαταράσσουν οι δύο δοκοί που εισχωρούν στο δάπεδο.

 
 Opel Insignia 2,0 Turbo 4x4 4d
Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία