Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/2/2010
Παρουσίαση
MINI: 1o Hyundai i10 1,2
Πρόσθετη αξία
Διαβάστηκε από 4811 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2010
Η έκδοση του i10 με το 16βάλβιδο κινητήρα των 1,2 λίτρων ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την παρουσία του αυτοκινήτου, από τη στιγμή μάλιστα που δεν κοστίζει πολύ περισσότερο από το βασικό 1,1.
Η μοναδική και συνάμα ειδοποιός διαφορά του εν λόγω μοντέλου με το αμέσως μικρότερο (i10 1,1) δεν είναι άλλη από το 1.200άρη βενζινοκινητήρα. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την απόδοσή του (78 PS), αλλά και για τις πολύ καλές επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να επηρεάζε ται η κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το μικρότερο μοτέρ του 1,1 λτ. (69 PS). Επιπλέον, παρά την αυξημένη απόδοσή του, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και τη χαμηλότερη ένταση θορύβου στο εσωτερικό. Τέλος, και σε επίπεδο τιμής, είναι μικρή η διαφορά μεταξύ των αντίστοιχων εκδόσεων του i10 1,2 και του i10 1,1 (μόλις 200 ευρώ για το ίδιο εξοπλιστικό πακέτο), σε σημείο που ο επίδοξος αγοραστής να αναρωτιέται εύλογα για το λόγο ύπαρξης του i10 με τον κινητήρα των 1,1 λί τρων. Σχεδιαστικές διαφορές του εν λόγω μοντέ λου (i10 1,2) από το μικρότερο i10 (αυτό των 1,1 λίτρων), όπως είναι εύλογο, δεν υφίστανται.
Συν & Πλην
(+): Οδική συμπεριφορά, σχέση τιμής - αξίας, εικόνα εσωτερικού, ποιότητα κατασκευής, χώρος αποσκευών, φρένα, ποιότητα κύλι σης
(-): Σκληρά καθίσματα, λίγοι και μικροί αποθη κευτικοί χώροι, θόρυβος κινητήρα από τις μεσαίες στροφές και πάνω

Εσωτερικό - Χώροι
Το σαλόνι των επιβατών του i10 είναι καλοφτιαγμένο και πολύ ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα σκληρά στην αφή πλαστικά του ταμπλό και των θυρών διακρίνονται για το φινίρισμα και το στιβαρό της συναρμογής τους. Το ταμπλό διαθέτει όμορφη σχεδίαση, ενώ τόσο οι επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου, όσο και η διχρωμία των υλικών συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος. Σε ό,τι αφορά στους διαθέσιμους χώρους, τέλος, αυτοί κρίνονται επαρκείς για τη φιλοξενία 4 επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών (225 λίτρων) είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Η έκδοση του i10 με το 16βάλβιδο κινητήρα των 1,2 λίτρων ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την παρουσία του αυτοκινήτου, από τη στιγμή μάλιστα που δεν κοστίζει πολύ περισσότερο από το βασικό 1,1.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 225 λτ., τιμή που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία.


Κινητήρας
Ο 16βάλβιδος 1.200άρης κινητήρας αποδίδει 78 ίππους και διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και τη χαμηλότερη ένταση θορύβου στο εσωτερικό, παρά την αυξημένη απόδοσή του.

Οδηγώντας
Το i10 1,2 εμφανίζεται άνετο και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Σε ένα δρόμο με συνεχείς στροφές, το κορεάτικο μοντέλο είναι ουδέτερο, με προβλέψιμες και ήπιες κατά βάση αντιδράσεις, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της στο όριο και να εξαλείφεται από το ESP (όπου αυτό διατίθεται). Στις αστικές μετακινή σεις το μικρό αυτοκίνητο είναι εύκολο στους χειρισμούς χάρη στην πολύ ψηλή θέση οδήγησης, στη βολική θέση του επιλογέα των ταχυτήτων και στο ελαφρύ πεντάλ του συμπλέκτη, καθώς και στο τιμόνι το οποίο "κόβει" αρκετά.

Χρηματοδότηση: Από 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 100 μήνες με 7,0% επιτόκιο.
Προτεινόμενη έκδοση: Hyundai i10 1,2 2ΑΒ, AW (11.020 ευρώ) Με 1.100 ευρώ επιπλέον -σε σχέση με τη βασική- η ανωτέρω έκδοση προσφέ ρει ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παρά θυρα πίσω και ηλεκτρικούς καθρέφτες. 
EuroNCAP 4 αστέρια
Αξιολόγηση 8,80
Κινητήρας-Επιδόσεις 9
Ενεργητική ασφάλεια 9
Παθητική ασφάλεια 9
Τεχνολογία-Ποιότητα-Εικόνα 9
Άνεση 8
Χώροι 8
Αξιοπιστία 9
Κατανάλωση9
Μεταπωλητική αξία 9
Value for money 9
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.248
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
ΤροφοδοσίαΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Μετάδοση Εμπρός
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 78/5.990
Ροπή (Nm/σ.α.λ) 124/4.170
0 -100 χλμ/ώρα (δλ.) 12,3
60 -100 χλμ/ώρα με 4η (δλ.) 13,7
80-120 χλμ/ώρα με 5η (δλ.) 23,3
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 166
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 119
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση (λτ.)* 5,0
Ρεζερβουάρ (λτ.) 35
Φρένα - Τροχοί
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ/ώρα με ABS (μ.) 42,1
Τροχοί 165/60 R14
Αναρτήσεις
Εμπρός Γόνατα McPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
Διαστάσεις - Βάρος
Πλάτος (χλστ.) 1.595
Ύψος (χλστ.) 1.540
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.380
Βάρος (κιλά) 978
Χώροι (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 52
Κεφάλι πίσω 20
Πλάτος εμπρός 1.286
Πλάτος πίσω 1.265
Γόνατα πίσω 73
Χώρος αποσκευών (λτ.) 225
Θόρυβος (dB)
4η 100 χλμ./ώρα 70,3
5η 100 χλμ./ώρα 69,3
5η 120 χλμ./ώρα 72,1
Ρελαντί 45,9
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη 3
Αντισκωριακή 6
Χρώμα 3
Service 10.000 χλμ.
Εξοπλισμός Hyundai i10 1,2 AB
ABS
ESP o
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού •/o
Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής o/o
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω •/o
Ηλεκτρικοί καθρέπτες o
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
ΑC/Κλιματισμός • /-
Ηχοσύστημα
Ζάντες αλουμινίου o
Τιμή (βασικής έκδοσης) 9.920
* Τιμές κατασκευαστή 
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται