Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2010
TEST
Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS
Σκεπτόμενη καρδιά…
Διαβάστηκε από 68496 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa υπάρχει, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η νέα Giulietta δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής…
Σε σχέση με την 147, η Giulietta είναι μακρύτερη (+118 χλστ.), πλατύτερη (+69 χλστ.) και πιο υψηλή (+23 χλστ.). Λόγω σχεδίασης όμως, δε δείχνει σε καμία περίπτωση ογκώδης ή υπερβολική.
Με την 147 να έχει συμπληρώσει 10 χρόνια στην παραγωγή και με τη μικρή MiTo να τραβά προς τα πιο κάτω το ενδιαφέρον των "Alfisti", η παρουσία της Alfa Romeo στα μικρομεσαία έχρηζε ανανέωσης. Έλειπε το αυτοκίνητο εκείνο που θα ανταγωνιζόταν τις premium ή μη ευρωπαϊκές προτάσεις και, κυρίως, αυτό που θα ανταποκρινόταν στις ανάγκες του απαιτητικού σύγχρονου αγοραστή. Σήμερα όμως, η Alfa Romeo βάζει τέλος σε αυτή την αναμονή, λανσάροντας στη χώρα μας τη νέα της μικρομεσαία πρόταση, που ακούει στο ιστορικό όνομα "Giulietta".
Bella Machina…
Η παράδοση της Alfa Romeo στην κατασκευή τετράτροχων με ξεχωριστή εμφάνιση βρίσκει εφαρμογή και στη νέα Giulietta, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που συνδυάζει το μοντέρνο με το ρετρό. Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo, ο οποίος έχει αποκτήσει πλέον μια σχεδόν τρισδιάστατη εμφάνιση, ώστε να προσδώσει ακόμη περισσότερο κύρος. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνεται απόλυτα στο υπόλοιπο αμάξωμα και διαθέτει στο κάτω τμήμα του δυναμικές εισαγωγές, ενώ τα φωτιστικά, από την πλευρά τους, έχουν οβάλ σχήμα και περιλαμβάνουν όμορφα κάθετα φώτα ημέρας. Περνώντας στο πλάι του αμαξώματος, εκεί ξεχωρίζει το οριζόντιο κυματοειδές νεύρο που καταλήγει στα πίσω φωτιστικά, αλλά και οι "κρυμμένες" χειρολαβές των πίσω θυρών, οι οποίες εισέρχονται στις κολόνες της οροφής. Ένα ακόμη πολύ ξεχωριστό κομμάτι της "υπόστασης" της νέας Giulietta αποτελούν τα πίσω φώτα, τα οποία ενσωματώνουν λαμπτήρες τύπου LED σε διάταξη "σαλιγκαριού" και εντυπωσιάζουν τη νύχτα.
Από 20.400 ευρώ και με 3 κινητήρες βενζίνης
Οριακά πάνω από το "ψυχολογικό" φράγμα των 20.000 ευρώ ξεκινούν οι τιμές της νέας Giulietta. Ειδικότερα, η βασική έκδοση 1,4 TB 120 PS Progression κοστίζει 20.400 ευρώ, διαθέτοντας ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού (απουσιάζουν μόνο οι προβολείς ομίχλης). Η πλουσιότερη έκδοση Distinctive του αυτοκινήτου της δοκιμής κοστίζει 21.700 ευρώ. Για το πιο ισχυρό μοτέρ 1,4 MultiAir με 170 ίππους οι τιμές ξεκινούν από τα 22.300 ευρώ, ενώ, τέλος, η κορυφαία 1.750 TBi 235 PS έχει κόστος 30.750 ευρώ.
Μας άρεσε
H εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, η πολύ καλή οδηγική αίσθηση και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, η γραμμικότητα του κινητήρα, η αίσθηση από τον επιλογέα, η αποτελεσματικότητα των φρένων
Δε μας άρεσε
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, η πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, η κόπωση των φρένων ύστερα από αλλεπάλληλες βίαιες ακινητοποιήσεις
Θα θέλαμε…
… την προσθήκη στην γκάμα και του 1,4 MultiAir με τους 135 ίππους
Εγγυήσεις: 
3 χρόνια για μηχανικά μέρη, 8 αντισκωριακή, 3 για το χρώμα
Service:
Κάθε 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια
Χρηματοδότηση:
Από 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 72 μήνες και επιτόκιο 4,5%

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία