Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/11/2010
Παρουσίαση
Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel
Το πιο κερδοφόρο... Forester
Διαβάστηκε από 82862 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Το υγραέριο ως καύσιμο συμφέρει πολύ. Το διαπιστώσαμε δοκιμάζοντας τρεις εκδόσεις του Subaru Forester με διαφορετικούς τύπους καυσίμου. Ένα υγραεριοκίνητο, ένα πετρελαιοκίνητο και ένα βενζινοκίνητο. Τα αποτελέσματα είναι άκρως ενδιαφέροντα!
Με την αυξανόμενη τιμή της βενζίνης να εκτινάσσει συνεχώς το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων, οι λύσεις που έχουμε είναι λίγες και συγκεκριμένες. Κι ενώ η στιγμή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπουν στη μαζική παραγωγή δεν έχει έρθει ακόμη, κέρδος τόσο στην τσέπη μας όσο και στο περιβάλλον προσφέρουν μεταξύ άλλων οι εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως το υγραέριο κίνησης (Αutogas). Γι αυτό και η Subaru πήρε την πρωτοβουλία να επενδύσει στην εγκατάσταση υγραερίου στο Forester, με 2λιτρο κινητήρα - 150 ίππων, προτείνοντας έτσι μία πολύ αποτελεσματική λύση στη μείωση του αυξημένου κόστους χρήσης. Από τις αρχές Σεπτέμβρη λοιπόν, το SUV της ιαπωνικής φίρμας (στις εκδόσεις με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης) μπορεί να αποκτηθεί και με σύστημα υγραεριοκίνησης (κιτ LPfi), εντελώς δωρεάν, στην υπάρχουσα λιανική τιμή μετρητοίς του αυτοκινήτου. Εναλλακτικά, σε περίπτωση άτοκης χρηματοδότησης ή χρήσης κάποιου από τα διαθέσιμα ευέλικτα επιδοτούμενα χρηματοδοτικά προγράμματα που παρέχονται από τη Subaru, το εν λόγω κιτ προσφέρεται σε μειωμένη τιμή. Θυμίζουμε ότι το Forester 2,0 με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έχει αρχική τιμή τιμοκαταλόγου 28.600 ευρώ. Σημειώστε ότι το κόστος του κιτ LPfi είναι 2.000 ευρώ για ήδη κατόχους παλαιότερων αυτοκινήτων Forester. 
"Δοκιμάζουμε" τα καύσιμα
Επειδή μας ενδιαφέρει να ξεψαχνίζουμε κάθε τι καινούριο, πήραμε 3 Forester 2,0 με διαφορετικούς τύπους καυσίμου, προκειμένου να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του υγραερίου. Καλύψαμε περίπου 236 χιλιόμετρα εντός και εκτός πόλης με ένα υγραεριοκίνητο Forester (2,0 λτ. - 150PS), με ένα βενζινοκίνητο (2,0 λτ. - 150PS) αλλά και με ένα πετρελαιοκίνητο (2,0 λτ. - 147PS). Τονίζουμε ότι και το αυτοκίνητο που διέθετε το κιτ υγραερίου διατηρούσε φυσικά και το ρεζερβουάρ βενζίνης. Άλλωστε, για πρακτικούς λόγους όλες αυτές οι μετατροπές περιλαμβάνουν το σχετικό διακόπτη, τον οποίο θα δούμε και παρακάτω, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει όποια μορφή καυσίμου επιθυμεί.
Forester 2,0 με υγραέριο
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 150/6.000*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 196/3.200*
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 184*
Tιμή από 28.600 ευρώ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Forester 2,0 με βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 150/6.000*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 196/3.200*
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 184*
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.):
8,4 λτ./100 χλμ.*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 198*
Tιμή από 28.600 ευρώ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Forester 2,0 με Βoxer turbodiesel κινητήρα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 147/3.600*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.800*
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 186*
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.):
6,4 λτ./100 χλμ.*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 170*
Τιμή από 32.900 ευρώ
*Εργοστασιακές μετρήσεις


Δημοφιλές και στην Ευρώπη
Η απόφαση της Subaru να εφοδιάσει το Forester με δυνατότητα υγραεριοκίνησης, μπορεί να είναι μια νέα πρωτοβουλία στην Ελλάδα, αλλά δε συμβαίνει το ίδιο και στην Ευρώπη. Πολλές εταιρείες (π.χ. Opel, Fiat) έχουν στην ευρωπαϊκή τους γκάμα μοντέλα που χρησιμοποιούν υγραέριο, ακόμα και φυσικό αέριο. Επιπλέον, δημοφιλής στην Ευρώπη είναι και η διαδικασία της after market μετατροπής. Σήμερα υπολογίζεται πως στην Ιταλία κυκλοφορούν περίπου 1 εκατομμύριο οχήματα με υγραέριο, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο ο αριθμός τους ανέρχεται περίπου σε 400.000 μονάδες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι στην Ιαπωνία περίπου το 90% των Ταξί χρησιμοποιεί το υγραέριο ως βασικό καύσιμο.
Τα υγραεριοκίνητα μπορούν να εισαχθούν κανονικά



 
 Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Subaru
Εγγύηση - Service
Πώς δουλεύει το σύστημα
Στην πράξη
Χωρίς ουσιαστικές διαφορές σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα - Το υγραέριο πραγματικά συμφέρει
Τι πρέπει να ξέρετε για το υγραέριο κίνησης
Ασφάλεια πάνω από όλα
Εγκατάσταση σε ανεξάρτητο μετατροπέα
ΚΤΕΟ - Γραφειοκρατία - Τέλη