Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Πρώτη επαφή
Νέο Ford C-Max & Grand C-Max
Πολυχρηστικότητα στο (C) Max
Διαβάστηκε από 8513 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η νέα γενιά του C-Max γίνεται το εφαλτήριο της Ford για μια νέα παγκόσμια στρατηγική, αλλά και ο τρόπος που μπορεί κανείς να συνδυάσει την πολυχρηστικότητα με ζωντανά και ποιοτικά οδηγικά χαρακτηριστικά

Με μια ματιά
• Δεύτερη γενιά C-Max
• Και επταθέσια έκδοση Grand C-Max
• Πρεμιέρα για τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα C
• Λανσάρισμα του κινητήρα 1,6 Ecoboost με 150/180 ίππους
• Αρχές Δεκεμβρίου στην Ελλάδα


Το πάλαι ποτέ Ford Focus C-Max, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2002, δεν απέκτησε έναν, αλλά δύο αντικαταστάτες: μια πενταθέσια και μια επταθέσια έκδοση, που μοιράζονται το ίδιο νέο πάτωμα, αλλά με το επταθέσιο μοντέλο να έχει μεγαλύτερο κατά 140 χλστ. μεταξόνιο, μακρύτερο αμάξωμα αλλά και άλλο όνομα: "Grand C-Max". Εδώ η Ford προφανώς ακολουθεί την τακτική που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει η Renault και η Citroen για να διαχωρίσουν τις κανονικές από τις επταθέσιες εκδόσεις των μικρομεσαίων πολυχρηστικών τους αυτοκινήτων Scenic και Picasso αντίστοιχα. Στη Ford, που αποφάσισαν να αφαιρέσουν το όνομα "Focus" από το νέο πολυχρηστικό όχημά τους, αναμένουν μια αναλογία πωλήσεων 50-50 μεταξύ πενταθέσιων και επταθέσιων εκδόσεων.
Με στιλ… πολυχρηστικό
Με μήκος 4,380 μ., το δεύτερης γενιάς Ford C-Max έχει διαστάσεις και βάρος ανάλογα του σημερινού μοντέλου. Σχεδιαστικά όμως είναι αρκετά πιο ξεχωριστό, όπως και το πρωτότυπο Ιosis Max στο οποίο βασίστηκε. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν το kinetic design τόσο δημοφιλές (τραπεζοειδή μάσκα, ανάγλυφο καπό, όμορφα φώτα κ.τ.λ.), ενώ η οροφή στο πενταθέσιο "πέφτει" κάπως απότομα, δίνοντας δυναμικά στοιχεία. 
Η επταθέσια έκδοση έχει μήκος 4,520 μ. και χαρακτηρίζεται από τις δύο πλευρικές συρόμενες πίσω πόρτες. Με σκοπό την ύπαρξη αέρα για τα κεφάλια των επιβατών της τρίτης σειράς, η οροφή (που έχει ράγες οροφής) δεν εμφανίζει την κλίση της πενταθέσιας εκδοχής, ενώ οι πίσω κολόνες είναι πολύ πιο λεπτές. Επίσης για να είναι εφικτή η λειτουργία των θυρών, τα πίσω φανάρια και έχουν διαφορετική σχεδίαση.
Πρεμιέρα
Το σημαντικότερο ίσως με το νέο C-Max έχει να κάνει με τη χρησιμοποίηση για πρώτη φορά της νέας πλατφόρμας C, πάνω στην οποία σύντομα θα βασίζονται περισσότερα από 2.000.000 οχήματα που θα πωλούνται παγκοσμίως. Φυσικά η πιο χτυπητή περίπτωση θα είναι το νέο Ford Focus III, που θα πωλείται με ελάχιστες παραλλαγές σε όλο τον κόσμο. Οι προηγούμενες προσπάθειες της Ford αλλά και άλλων εταιρειών για παγκόσμια αυτοκίνητα δεν έτυχαν και ιδιαίτερης επιτυχίας, ωστόσο η νέα φιλοσοφία "Οne Ford" υπόσχεται θαύματα… Τα νέα Ford C-Max και Grand C-Max θα λανσαριστούν στην Ελλάδα στις αρχές του Δεκέμβρη, χωρίς να έχει γίνει ακόμα τίποτα γνωστό γύρω από τις τιμές. Θα υπάρχουν 3 επίπεδα εξοπλισμού: Αmbiente, Trend και Titanium. Το σίγουρο είναι ότι το νέο πολυχρηστικό της Ford θα ταράξει τα νερά, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο, που αν συνδυαστεί και με δελεαστικές τιμές, θα αποτελεί μια πολύ καλή περίπτωση αγοράς.
Η έκδοση Grand βάζει για πρώτη φορά το C-Max στον κόσμο των εφταθέσιων εκδόσεων. Διαθέτει δύο πλευρικές συρόμενες πίσω πόρτες και είναι 140 χλστ. μακρύτερο σε μεταξόνιο και μήκος.

 
 Νέο Ford C-Max & Grand C-Max
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνολογία αιχμής
Τεχνικά χαρακτηριστικά