Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/11/2010
TEST
Alfa Romeo MiTo GPL 1,4T 120PS - Alfa Romeo MiTo 1,3 JTD 95PS
Μονομάχοι οικονομίας
Διαβάστηκε από 23885 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2010
Είτε με υγραέριο (GPL) είτε με diesel για καύσιμο, η Alfa Romeo MiTo δείχνει ότι υπάρχουν τρόποι να αποκτήσει κανείς σήμερα ένα καλοσχεδιασμένο και φινετσάτο μικρό αυτοκίνητο, που συνδυάζει μειωμένο κόστος χρήσης, καλές επιδόσεις και φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ.
Αφουγκραζόμενη το αυξημένο ενδιαφέρον της αγοράς για αυτοκίνητα με μειωμένο κόστος χρήσης, η ελληνική αντιπροσωπεία της Alfa Romeo αποφάσισε, από το τέλος του χρόνου, να προσφέρει μία επιπλέον έκδοση (εργοστασιακή) της MiTo που χρησιμοποιεί για καύσιμο, εκτός από βενζίνη, και υγραέριο (με κινητήρα 1,4 λίτρων τούρμπο 120 ίππων). Σε σχέση με την αποκλειστικά βενζινοκίνητη έκδοση του μικρού μοντέλου, ο συνδυασμός του υγραερίου επιτυγχάνει οικολογικό προφίλ (λιγότερες εκπομπές CO2), μικρότερο κόστος χρήσης -λόγω της τιμής του εν λόγω τύπου καυσίμου (από 0,65 έως 0,69 ευρώ/λίτρο)- αλλά και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία του αυτοκινήτου. Παράλληλα η Alfa Romeo MiTo μπορεί να αποκτηθεί και με κινητήρα diesel 1,3 λίτρων-95 ίππων, το σημαντικότερο πλεονέκτημα του οποίου είναι η χαμηλή κατανάλωση (4,3 λτ./100 χλμ.).

 
 Alfa Romeo MiTo GPL 1,4T 120PS - Alfa Romeo MiTo 1,3 JTD 95PS
Αlfa Romeo MiTo GPL
MiTo 1,3 ΜultiJet ECO 95PS