Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/12/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο VW Golf 1,4 TSI 122PS 5d του 2007
Καλά κρατεί…
Διαβάστηκε από 8270 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/12/2010
Αν και έχει αντικατασταθεί, η προηγούμενη γενιά Golf δε θα απογοητεύσει αυτόν που αναζητά ένα ποιοτικό αυτοκίνητο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, χαμηλή κατανάλωση και γρήγορες επιδόσεις.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του γερμανικού μοντέλου βρίσκεται ένας 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 134 δυναμομετρημένους ίππους και 217 Nm ροπής, νούμερα που του προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Το μηχανικό σύνολο αυτό συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αραιή κλιμάκωση, το οποίο συμβάλλει θετικά στην κατανάλωση αλλά και στο θόρυβο κατά το ταξίδι, λόγω των χαμηλών στροφών λειτουργίας του κινητήρα.
Οδική συμπεριφορά
Το Golf στο δρόμο είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR γίνεται ακόμα πιο ασφαλές. Όταν βέβαια απενεργοποιηθεί το ASR, η υποστροφή έρχεται αρκετά συχνά υπό πίεση και μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε υπερστροφή. Εκεί, αρωγός του οδηγού είναι το πολύ καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, που τον βοηθάει να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην τάξη. Στον τομέα της άνεσης, η λειτουργία της ανάρτησης είναι πάρα πολύ καλή, φιλτράροντας με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στην καμπίνα του γερμανικού μοντέλου αντικρίζεις μία σχετικά λιτή σχεδιαστικά εικόνα, όμως συναντάμε πολύ καλής ποιότητας υλικά, που στο μεγαλύτερο μέρος είναι μαλακά. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση αλλά και η εργονομία των διακοπτών σε ταμπλό και πόρτες. Από πλευράς χώρων, οι επιβάτες του Golf δε θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, μιας και ο αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Ανάλογος είναι και ο χώρος αποσκευών, των 350 λίτρων.
Μεταπωλητική αξία
Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η μεταπωλητική αξία του Golf, κάτι που συμβαίνει κυρίως λόγω του "ισχυρού" ονόματος του μοντέλου και της VW.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση τιμής-αξίας για το Golf, κάτι που οφείλεται στο αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας και ανέσεων, που διέθετε από τη βασική έκδοση.
(+): Επιδόσεις, Ποιότητα, Οδική συμπεριφορά
(-): Συντηρητική σχεδίαση
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι σχετικά λιτή, όμως συναντάμε πολύ καλής ποιότητας υλικά, που στο μεγαλύτερο μέρος είναι μαλακά.

Η εξωτερική εικόνα του γερμανικού μοντέλου προσδίδει στιβαρότητα, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα του.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C4 1,6 5d
Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150PS
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d
Kia Cee´d 1,6 5d
Mazda3 1,6 5d
Renault Megane II 1,6 5d
Peugeot 308 1,6 5d
Seat Leon 1,6
Toyota Auris 1,6 5d
Από το 1974 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά του μικρομεσαίου VW παρουσιάστηκε το 1974. Η πέμπτη γενιά στην οποία αναφερόμαστε λανσαρίστηκε το 2003 και 6 χρόνια αργότερα αντικαταστάθηκε από το νέο Golf VI, το οποίο διατίθεται στις εκθέσεις VW.
Τιμή αγοράς 2007: 18.180 ευρώ
Τιμή αγοράς 2010: 10.800 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 12.100 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο VW Golf 1,4 TSI 122PS 5d του 2007
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός