Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/2/2011
TEST
Lancia Delta 1,4 MultiAir 140PS Hardblack
Ψυχή τε και σώματι
Διαβάστηκε από 10065 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Η Lancia εξοπλίζει τη Delta με νέο κινητήρα τεχνολογίας MultiAir, 
ενώ προσθέτει παράλληλα την έκδοση Hardblack που, τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά, κλέβει την παράσταση.
Η Lancia εξοπλίζει τη Delta με νέο κινητήρα τεχνολογίας MultiAir, ενώ προσθέτει παράλληλα την έκδοση Hardblack που, τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά, κλέβει την παράσταση.
Η Lancia εξοπλίζει τη Delta με νέο κινητήρα τεχνολογίας MultiAir, 
ενώ προσθέτει παράλληλα την έκδοση Hardblack που, τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά, κλέβει την παράσταση.
Εξοπλισμός έκδοσης Hardblack
• Βαφή αμαξώματος μαύρο ματ
• Ηλ. ελεγχόμενη ανάρτηση RSS
• Βαφή οροφής γυαλιστερό μαύρο
• Επιχρωμιωμένοι εξ. καθρέπτες
• Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
• Σύστημα τηλεματικής Blue&Me
• Επένδυση καθισμάτων συνδυασμού δέρματος - αλκαντάρα
Από τις αρχές του χρόνου, όλοι οι κινητήρες της Delta πληρούν προδιαγραφές Euro5, ενώ στη γκάμα προστίθεται ακόμα ένα μηχανικό σύνολο 1,4 λτ. με 140 ίππους, τεχνολογίας MultiAir που έχουμε συναντήσει και στο "αδελφό" μοντέλο του γκρουπ, το Fiat Bravo. Επιπλέον, η Delta προσφέρεται με μία νέα έκδοση με την ονομασία Hardblack που κάνει το premium μοντέλο της ιταλικής φίρμας να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο, τόσο στον αισθητικό, όσο και στον οδηγικό της τομέα. Από πλευράς τιμής, η βασική έκδοση της Delta, με τον εν λόγω κινητήρα, ξεκινά από τα 21.900 ευρώ, ενώ στην έκδοση Hardblack με το ίδιο μοτέρ, η τιμή διαμορφώνεται στα 25.500 ευρώ (προσφέρεται με 2.400 ευρώ κέρδος με 0-30% προκαταβολή από 30 έως 72 δόσεις και με επιτόκιο 8,25%). 
Η Lancia εξοπλίζει τη Delta με νέο κινητήρα τεχνολογίας MultiAir, 
ενώ προσθέτει παράλληλα την έκδοση Hardblack που, τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά, κλέβει την παράσταση.
Το σύγχρονο σχεδιαστικά και πολυτελές εσωτερικό της Delta διαθέτει πολύ καλής ποιότητας υλικά και στιβαρή συναρμογή.
Νέος κινητήρας 1,4 λτ. MultiAir με 140 ίππους
Το νέο μηχανικό σύνολο της Delta, εκτός από καλές επιδόσεις προσφέρει και οικονομία, αφού σύμφωνα με τις τιμές που ανακοινώνει η εταιρεία, η Delta καταναλώνει 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 132 γρ./χλμ. CO2, με το τελευταίο νούμερο να διαμορφώνει το ετήσιο κόστος των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα νέα μέτρα, στα 132 ευρώ. Από πλευράς απόδοσης, ο κινητήρας των 1,4 λτ., τεχνολογίας MultiAir, αποδίδει 140 ονομαστικούς ίππους και 230 Nm ροπής, νούμερα τα οποία φαίνονται και στην πράξη. Η Delta παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ακόμα και με μεγάλη ταχύτητα επιλεγμένη στο 6τάχυτο κιβώτιο (με τη μέτρια αίσθηση) που έχει αραιή κλιμάκωση για χάρη της οικονομίας. Τέλος, το σύστημα Start&Stop που συναντάμε πρώτη φορά στη Delta, συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στις εκπομπές CO2, όμως η λειτουργία του παρουσιάζει υστέρηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα.
Σταθερή και ασφαλής στο δρόμο
Ένα βασικό στοιχείο της Delta Hardblack της δοκιμής μας, είναι ότι στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης αυτής, προσφέρεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RSS (Reactive Suspension System), η οποία μεταβάλλει μέσω ειδικών αισθητήρων τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Έτσι ο οδηγός, μέσω του μπουτόν Sport στην κεντρική κονσόλα, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην άνετη και στην σπορτίφ οδήγηση οποιαδήποτε στιγμή θελήσει αυτός. Στο δρόμο, το ιταλικό μοντέλο χαρακτηρίζεται ασφαλές και σταθερό τόσο στις στροφές όσο και στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες κίνησης. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης είναι άμΕξοπλισμός έκδοσης Hardblack

 
 Lancia Delta 1,4 MultiAir 140PS Hardblack
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία