Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2011
TEST
Νέο Fiat Panda 1,2 69PS Easy Power (με υγραέριο)
Δεν κοστίζει και φτάνει Pandού
Διαβάστηκε από 23033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2011
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
H Fiat, για αγορές όπως η ιταλική, επενδύει εδώ και πολλά χρόνια στις εναλλακτικές μορφές καυσίμων, με έμφαση, τόσο στο φυσικό αέριο, όσο και στο υγραέριο (LPG). Η ελληνική αντιπροσωπεία της ιταλικής φίρμας αποφάσισε πρόσφατα να λανσάρει και στη χώρα μας το μοντέλο Panda Easy Power (και το Punto Evo Easy Power) με εξελιγμένο κινητήρα διπλού καυσίμου που, εκτός από βενζίνη, λειτουργεί και με υγραέριο, μια μορφή καυσίμου που αποκτά συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον προσφέροντας μειωμένο κόστος χρήσης και μικρότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον. Μάλιστα, το ιταλικό μίνι μοντέλο διαθέτει κιτ υγραεριοκίνησης που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια τη Fiat σε συνεργασία με την εταιρεία Landi Renzo και τοποθετείται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η αξιοπιστία κάθε κινητήρα με το σύστημα αυτό εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
Κινητήρας Euro5 1,2 λίτρων 69 ίππων
Τo μοτέρ του Panda Easy Power, μας είναι γνώριμο και από τις απλές εκδόσεις του μίνι της Fiat. Είναι 1,2 λίτρων 8βάλβιδο και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Δουλεύει με σχέση συμπίεσης 11.1:1 και αποδίδει 102 Nm από τις 3.000 σ.α.λ. (με βενζίνη). Χρησιμοποιεί χρονισμένο, διαδοχικό ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων (ΜPI). Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 162 χλμ/ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 12,8 δλ. με βενζίνη ή σε 14,7 δλ. με υγραέριο. Στην πράξη, με υγραέριο, μπορεί ο εν λόγω κινητήρας να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κινεί όμως το Panda με αρκετή άνεση δίχως να προβληματίζει τον οδηγό και δίχως να έχει αισθητή διαφορά από όταν κινείται με βενζίνη.
LPG - Βασικά χαρακτηριστικά
• Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110+)
• Είναι άοσμο και άχρωμο, ωστόσο ενισχύεται με συγκεκριμένες οσμογενείς ουσίες προκειμένου να γίνεται αντιληπτή μια πιθανή διαρροή του.
• Στο αυτοκίνητο διοχετεύεται σε συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης που μειώνεται στο πλαίσιο της εγκατάστασης.
• Η χημική του σύσταση αποτελείται από δύο υδρογονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο.
• Δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα.
Χρήσιμα
• Service: To πρόγραμμα συντήρησης του υγραεριοκίνητου Panda δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά σε σχέση με αυτό του απλού Panda 1,2. Το κόστος είναι ελάχιστα μεγαλύτερο και στα 60.000 χλμ. ανέρχεται αθροιστικά σε 924 ευρώ.
Εγγύηση: Iσχύει για το Panda LPG ό,τι και με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ιταλικού μίνι. Δηλαδή για τα μηχανικά μέρη του μίνι ιταλικού μοντέλου ισχύει 2 (+ 5 χρόνια επεκτάσιμη) εργοστασιακή εγγύηση.

 
 Νέο Fiat Panda 1,2 69PS Easy Power (με υγραέριο)
Εσωτερικό - Χώροι
Με αυτονομία 916 χλμ.
Όφελος 467 ευρώ το χρόνο
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή