
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Σύγκριση |
![]() |
---|---|
Μάρκα | PEUGEOT |
Μοντέλο | 5008 |
Κινητήρας | 2.0 BLUEHDI 150 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1997 |
Κατηγορία | ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ |
Crash Test EURONCAP | ***** |
Τιμή | 0 |
Τιμή με έκπτωση | 0 |
ESP | ![]() |
---|---|
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακοι κεφαλης | 2 |
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης | ![]() |
Isofix | ![]() |
Μήκος | 4641 |
---|---|
Πλάτος | 1844 |
Υψος | 1646 |
Μεταξόνιο | 2840 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 780 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 1940 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 56 |
Καθαρό | 1565 |
---|
Κυβικά εκατοστά | 1997 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 150 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4000 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 370 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2Ε |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Τύπος | ΕΜΠΡΟΣ |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ |
Βοήθεια εκκίνησης | ![]() |
---|
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 118 |
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 9,1 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 211 |
Μηχανικά μέρη | 5 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 3 |
Οδική βοήθεια | 2 |
To απολιθωμένο δάσος της Πελοποννήσου
Δοκιμή: Νέο ατμοσφαιρικό Toyota Yaris με 125 PS
Hyundai i30 Vs Volkswagen Golf
Έμπειρος με Toyota GR Yaris στο χιόνι!
«Αλήτικο» Lada Niva με πινελιές G-Class
Διαλέγεις το Value for Money μοντέλο ή όχι;
Τα μικρομεσαία της αγοράς που «καίνε» 1 με 2 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback mild hybrid με 160PS
Video: Χεράς διδάσκει στα πεντάλ!
Θηρίο SUV με 225 άλογα από 1,6 λτ.; Πώς γίνεται;
Πότε θα δούμε τη νέα Mercedes EQA;
Λέει όχι στον ηλεκτρισμό η Toyota GR Corolla
Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai