Οι 10 καλύτερες δοκιμές

Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.

Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.

Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.

Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.

Σε κάθε περίπτωση η νέα C180 δείχνει στην πράξη ότι έχει χάσει αρκετά περιττά κιλά και πως διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Σε κάθε περίπτωση η νέα C180 δείχνει στην πράξη ότι έχει χάσει αρκετά περιττά κιλά και πως διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους.