Το αμάξωμα του EOLAB το καθιστά κάτι σαν τον προπομπό του επόμενης γενιάς Clio, με τις τεχνολογίες που φέρει, να αναμένεται να περάσουν και στα άλλα μοντέλα της φίρμας.
Η Renault «υπόσχεται» πως το νέο της πρωτότυπο όχημα εμφανίζει κατανάλωση μόλις 1,0 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 22 γρ./χλμ.
Εντυπωσιακή δεν είναι μόνη η σχεδίαση του 5θυρου αμαξώματος, αλλά –κυρίως- η αεροδυναμική του, με τον σχετικό συντελεστή να βρίσκεται μόλις στο 0.235 Cd.