Test:Kia Rio 1,4 CRDi

Όταν το Rio «μπει» στη στροφή με 
χιλιόμετρα στο κοντέρ, η υποστροφή θα κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να «μαζεύει» γρήγορα το εμπρός μέρος.

Όταν το Rio «μπει» στη στροφή με χιλιόμετρα στο κοντέρ, η υποστροφή θα κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να «μαζεύει» γρήγορα το εμπρός μέρος.

Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή όντας αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή όντας αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.