Mε σημαντικές βελτιώσεις ήρθε ο θρυλικός 1,4 D-4D κινητήρας της Toyota. > Nέο μικρότερο turbo με 20% λιγότερη τριβή στον άξονά του και υψηλότερη πίεση χαμηλά > Νέο σύστημα τροφοδοσίας με μεγαλύτερη αντλία και αυξημένη πίεση ψεκασμού > Νέος καταλύτης NOx Storage Reduction (NSR) > Nέας σχεδίασης πιστόνια με επικάλυψη Diamond-like Carbon για μειωμένες τριβές > Πλαστικό κάλυμμα κυλινδροκεφαλής για 40% μείωση του σχετικού βάρους
Χάρη στο μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας του 1,4 D-4D οι ρεπρίζ του ανανεωμένου πετρελαιοκίνητου Toyota Auris εμφανίζονται ελαφρά βελτιωμένες.