Test: Audi R8 V10 Plus

Στο off road κομμάτι του Audi driving Experience Center βρεθήκαμε με το νέο Q7. To πολυτελές SUV της εταιρείας απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει σε συνθήκες, που ο μέσος ιδιοκτήτης του, ίσως να μη φ

Στο off road κομμάτι του Audi driving Experience Center βρεθήκαμε με το νέο Q7. To πολυτελές SUV της εταιρείας απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει σε συνθήκες, που ο μέσος ιδιοκτήτης του, ίσως να μη φανταστεί ποτέ. Για παράδειγμα κατάφερε να εκκινήσει σε ανηφόρα κλίσης 55%. Σε όλες τις δοκιμασίες, αυτό που εντυπωσιάζει τον επιβάτη του Q7 είναι ότι, παρόλη την καταπόνηση του πλαισίου, δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός εντός της καμπίνας.

Στο off road κομμάτι του Audi driving Experience Center βρεθήκαμε με το νέο Q7. To πολυτελές SUV της εταιρείας απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει σε συνθήκες, που ο μέσος ιδιοκτήτης του, ίσως να μη φ

Στο off road κομμάτι του Audi driving Experience Center βρεθήκαμε με το νέο Q7. To πολυτελές SUV της εταιρείας απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει σε συνθήκες, που ο μέσος ιδιοκτήτης του, ίσως να μη φανταστεί ποτέ. Για παράδειγμα κατάφερε να εκκινήσει σε ανηφόρα κλίσης 55%. Σε όλες τις δοκιμασίες, αυτό που εντυπωσιάζει τον επιβάτη του Q7 είναι ότι, παρόλη την καταπόνηση του πλαισίου, δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός εντός της καμπίνας.