Giulia 2,2 Vs BMW 320 d

Αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ουδέτερη συμπεριφορά επιδεικνύει η Alfa Romeo Giulia. Θα θέλαμε λίγο πιο καλή αίσθηση από το τιμόνι και ESP που θα μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

Αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ουδέτερη συμπεριφορά επιδεικνύει η Alfa Romeo Giulia. Θα θέλαμε λίγο πιο καλή αίσθηση από το τιμόνι και ESP που θα μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

Η πιο σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και η δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που φτάνει στους πίσω τροχούς απενεργοποιώντας το DSC, καθιστούν την 320d απολαυστική στην γρήγορη οδήγηση.

Η πιο σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και η δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που φτάνει στους πίσω τροχούς απενεργοποιώντας το DSC, καθιστούν την 320d απολαυστική στην γρήγορη οδήγηση.

D.N.A το λέει η Alfa Romeo και Driving Experience Mode η BMW. Και τα δύο συστήματα παραμετροποίησης παίζουν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση του οικονομικού ή του σπορ χαρακτήρα των αυτοκινήτων, ανάλογα με

D.N.A το λέει η Alfa Romeo και Driving Experience Mode η BMW. Και τα δύο συστήματα παραμετροποίησης παίζουν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση του οικονομικού ή του σπορ χαρακτήρα των αυτοκινήτων, ανάλογα με το τι επιλέγει τη δεδομένη στιγμή ο οδηγός τους.