Η εξέλιξη του αυτοκινήτου μέσα από τις 4 γενιές Focus

Τα φρένα στα παλιά αυτοκίνητα κουράζονται πιο εύκολα

Τα φρένα στα παλιά αυτοκίνητα κουράζονται πιο εύκολα

Η εξέλιξη του αυτοκινήτου μέσα από τις 4 γενιές Focus
Το Focus 1 έχει το μικρότερο πλάτος και αυτό το βοήθησε στη διαδικασία και ειδικά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης. Μετά, όμως, η απουσία του ESP ήταν καθοριστική αφού με 1 μόλις  χιλιόμετρο παραπάνω, πή

Το Focus 1 έχει το μικρότερο πλάτος και αυτό το βοήθησε στη διαδικασία και ειδικά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης. Μετά, όμως, η απουσία του ESP ήταν καθοριστική αφού με 1 μόλις χιλιόμετρο παραπάνω, πήγε ευθεία...