1.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!

Ο 1.8Τ 20v ήταν ένας κινητήρας με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι
οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC) και η χωρητικότητα
του άγγιζε τα 1.781 κ.εκ..

Ο 1.8Τ 20v ήταν ένας κινητήρας με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC) και η χωρητικότητα του άγγιζε τα 1.781 κ.εκ..

Τυπικοί εκκεντροφόροι άξονες του εν λόγω κινητήρα με τρία κομβία ανά κύλινδρο
να ελέγχουν τις βαλβίδες εισαγωγής.

Τυπικοί εκκεντροφόροι άξονες του εν λόγω κινητήρα με τρία κομβία ανά κύλινδρο να ελέγχουν τις βαλβίδες εισαγωγής.

Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, σε αυτούς τους κινητήρες βλέπουμε κυρίως
την τουρμπίνα K03 της Borg Warner, ενώ για τις ισχυρότερες εκδόσεις υπάρχει η K04.

Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, σε αυτούς τους κινητήρες βλέπουμε κυρίως την τουρμπίνα K03 της Borg Warner, ενώ για τις ισχυρότερες εκδόσεις υπάρχει η K04.