Ανά δύο «μεγάλα service» πρέπει να γίνεται μέτρηση του ψυκτικού υγρού σε ειδικό μηχάνημα ώστε να διαπιστωθεί αν χρήζει αντικατάστασης. ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν ανοίγουμε ποτέ την τάπα με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας!
Οι σημαντικότεροι έλεγχοι αφορούν τα ελαστικά και τα τακάκια-δισκόπλακες, τα οποία πρέπει να αντικαθίστανται έπειτα από οπτικό έλεγχο, κάτι που ισχύει και για το υγρό φρένων.
Η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού ορίζεται συνήθως στα περίπου 6 χρόνια ή 90.000 χιλιόμετρα. Ασφαλώς αυτά τα νούμερα μεταβάλλονται ανάλογα με τον κάθε κινητήρα, συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης.