Δοκιμή: Νέο Hyundai i10

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, όμως δεν κοπανάει ούτε κουράζει τους επιβάτες. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει συμβάλλει θετικά, εκτός από τους χώρους και στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου.

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, όμως δεν κοπανάει ούτε κουράζει τους επιβάτες. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει συμβάλλει θετικά, εκτός από τους χώρους και στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου.

Δοκιμή: Νέο Hyundai i10
Xάρη στα αυξημένα μετατρόχια και πατώντας σε τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 195/45 (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση), το i10 κρατάει εμφατικά και εμφανίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και αποτελεσματικότητ

Xάρη στα αυξημένα μετατρόχια και πατώντας σε τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 195/45 (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση), το i10 κρατάει εμφατικά και εμφανίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και αποτελεσματικότητας.