Οι πραγματικές μετρήσεις 0-100 χλμ./ώρα σε πάνω απο 330 μοντέλα

Το DS 7 Crossback Ε-ΤΕΝSE, του οποίου ο 1,6 turbo κινητήρας και οι 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 300 ίππους, έχει την κορυφαίο επίδοση στο 0-100 για την κατηγορία των μικρομεσαίων crossover

Το DS 7 Crossback Ε-ΤΕΝSE, του οποίου ο 1,6 turbo κινητήρας και οι 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 300 ίππους, έχει την κορυφαίο επίδοση στο 0-100 για την κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.

Υβριδικό δε σημαίνει και βαρετό. Χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση, το 2λιτρο υβριδικό Toyota C-HR των 184 ίππων κάνει το 0-100 σε 8,4 δλ.

Υβριδικό δε σημαίνει και βαρετό. Χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση, το 2λιτρο υβριδικό Toyota C-HR των 184 ίππων κάνει το 0-100 σε 8,4 δλ.

Τα 9,2 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 του Citroen C5 Aircross 2,0 BlueHDi των 180 ίππων είναι ενδεικτικό των ζωντανών επιδόσεων του μοντέλου.

Τα 9,2 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 του Citroen C5 Aircross 2,0 BlueHDi των 180 ίππων είναι ενδεικτικό των ζωντανών επιδόσεων του μοντέλου.