Δοκιμή: Νέο Hyundai i10 στη βασική

Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμικό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.

Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμικό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.

Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλό, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.

Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλό, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.

Δοκιμή: Νέο Hyundai i10 στη βασική