Η 1η ψηφιακή Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Τα μικρά τη

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Τα μικρά της μάλιστα προσφέρονται και σε εκδόσεις φυσικού αερίου που ρίχνουν στα τάρταρα το κόστος μετακίνησης. Παράλληλα, η CUPRA από «πειραχτήρι» της SEAT, γίνεται ξεχωριστή μάρκα που λειτουργεί υπό τη σκέπη της τελευταίας, αλλά δημιουργεί ολόδικά της μοντέλα, με πρωτότοκο το Formentor.

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Παράλληλα,

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Παράλληλα, η CUPRA από «πειραχτήρι» της SEAT, γίνεται ξεχωριστή μάρκα που λειτουργεί υπό τη σκέπη της τελευταίας, αλλά δημιουργεί ολόδικά της μοντέλα, με πρωτότοκο το Formentor.

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Παράλληλα,

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο συναντά της γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα είναι μια πληρέστατη γκάμα, από τα κόμπακτ Ibiza και Arona στα Crossover, έως τα οικογενειακά Leon και Ateca. Παράλληλα, η CUPRA από «πειραχτήρι» της SEAT, γίνεται ξεχωριστή μάρκα που λειτουργεί υπό τη σκέπη της τελευταίας, αλλά δημιουργεί ολόδικά της μοντέλα, με πρωτότοκο το Formentor.