Δοκιμή: Mazda CX-30 Skyactiv-X με 180 PS

Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση. Όσο το κοιτάς, τόσο σου αρέσει το νέο crossover της ιαπωνικής φίρμας, που αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo. Όλα τα λεφτά είν

Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση. Όσο το κοιτάς, τόσο σου αρέσει το νέο crossover της ιαπωνικής φίρμας, που αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo. Όλα τα λεφτά είναι η χαρακτηριστική μάσκα, η αλα κουπέ κλίση της οροφής και τα πίσω φανάρια.

Οι 180 ίπποι ούτε 
καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, τη στιγμή που το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι και το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνουν «παπάδες».

Οι 180 ίπποι ούτε καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, τη στιγμή που το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι και το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνουν «παπάδες».

Δοκιμή: Mazda CX-30 Skyactiv-X με 180 PS