Δοκιμή: Mercedes GLA PHEV

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Τα έξτρα 150 κιλά της μπαταρίας δεν κρύβονται αν επιχειρήσεις να κινηθείς πολύ γρήγορα, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος δε «σιδερώνει» το δρόμο όπως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι.

Τα έξτρα 150 κιλά της μπαταρίας δεν κρύβονται αν επιχειρήσεις να κινηθείς πολύ γρήγορα, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος δε «σιδερώνει» το δρόμο όπως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι.

Δοκιμή: Mercedes GLA PHEV