Ο βαθμός δυσκολίας για το τετρακίνητο όχημα στα απάτητα σημεία πυκνού χιονιού, ήταν αντίστοιχος με αυτόν που είχαν τα δικίνητα μοντέλα σε πατημένα σημεία.
Το τετρακίνητο Duster διαθέτει τρεις επιλογές μετάδοσης. «2WD», με κίνηση στους μπροστά τροχούς, «AUTO», με το σύστημα να αποφασίζει αυτόματα για το ποσοστό της ροπής σε κάθε άξονα και «LOCK» με τη ροπή να μοιράζεται 50/50.
Στις χιονισμένες ράγες το τετρακίνητο όχημα δεν έχανε την κατευθυντικότητά του, επιτρέποντας έτσι καλύτερο χειρισμό μέσω του τιμονιού.