Δοκιμή: Νέο Hyundai i20 N

Το καλό είναι πως με το i20 N αρχίζεις να κτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που σιγά-σιγά, στροφή-στροφή γίνεται πιο δυνατή, νιώθοντας πως σε κάθε τιμονιά το i20 N θα ανταποκριθεί ή και θα ξεπεράσει τις

Το καλό είναι πως με το i20 N αρχίζεις να κτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που σιγά-σιγά, στροφή-στροφή γίνεται πιο δυνατή, νιώθοντας πως σε κάθε τιμονιά το i20 N θα ανταποκριθεί ή και θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σου ανεξαρτήτως του είδους της στροφής και της ποιότητας της ασφάλτου.

Με 5,8 κιλά ανά ίππο, το i20 N δεν αστειεύεται. Με τέρμα το γκάζι είναι μια μικρή βόμβα με το 0-100 να έρχεται σε 6,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Με 5,8 κιλά ανά ίππο, το i20 N δεν αστειεύεται. Με τέρμα το γκάζι είναι μια μικρή βόμβα με το 0-100 να έρχεται σε 6,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Δοκιμή: Νέο Hyundai i20 N