Οδηγούμε τη νέα Ford Mustang Mach-E GT με 487 άλογα

Η Mach-E GT έδειχνε ακλόνητη στην πορεία της, με τον πίσω άξονα να ορίζει το τέμπο και να βοηθά στην τοποθέτηση του αμαξώματος χαρίζοντας κορυφαίο turn-in και στρίβοντας εξαιρετικά γρήγορα.

Η Mach-E GT έδειχνε ακλόνητη στην πορεία της, με τον πίσω άξονα να ορίζει το τέμπο και να βοηθά στην τοποθέτηση του αμαξώματος χαρίζοντας κορυφαίο turn-in και στρίβοντας εξαιρετικά γρήγορα.

Οδηγούμε τη νέα Ford Mustang Mach-E GT με 487 άλογα
Οδηγούμε τη νέα Ford Mustang Mach-E GT με 487 άλογα