Δοκιμή: Νέο Peugeot 308 | Hi-tech & αυτόματο με 130 άλογα

Το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 5,7 λτ./100 χλμ..

Το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 5,7 λτ./100 χλμ..

Ο 1,5 BlueHdi τραβάει εμφατικά από χαμηλά, όντας ελαστικός και με εύρωστη λειτουργία στις μεσαίες στροφές και λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα.

Ο 1,5 BlueHdi τραβάει εμφατικά από χαμηλά, όντας ελαστικός και με εύρωστη λειτουργία στις μεσαίες στροφές και λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα.