Δοκιμή: Ford Mustang Mach-E GT

Επιτιθέμενος σε μια στροφή πρώτα καταλαβαίνεις ότι δε γέρνει σχεδόν καθόλου. Μετά νιώθεις ότι κρατάει πολύ δυνατά. Τόσο δυνατά και πεισματικά που σχεδόν ξεχνάς τους 2,3 τόνους.

Επιτιθέμενος σε μια στροφή πρώτα καταλαβαίνεις ότι δε γέρνει σχεδόν καθόλου. Μετά νιώθεις ότι κρατάει πολύ δυνατά. Τόσο δυνατά και πεισματικά που σχεδόν ξεχνάς τους 2,3 τόνους.

Το fun to drive υπάρχει και στα ηλεκτρικά. Ο πίσω άξονας της Mustang Mach-e GT ορίζει το τέμπο και βοηθά στην τοποθέτηση του αμαξώματος χαρίζοντας κορυφαίο turn-in και στρίβοντας εξαιρετικά γρήγορα.

Το fun to drive υπάρχει και στα ηλεκτρικά. Ο πίσω άξονας της Mustang Mach-e GT ορίζει το τέμπο και βοηθά στην τοποθέτηση του αμαξώματος χαρίζοντας κορυφαίο turn-in και στρίβοντας εξαιρετικά γρήγορα.