Toyota RAV4: Υβριδικό & 4κίνητο πρίζας ή να φορτίζει μόνο του;

Κορυφαία τιμή της κλάσης των D-SUV τα 10,2 εκ. «αέρα» για το κεφάλι, σε σημείο που ακόμη δίμετροι επιβάτες μπορούν να καθίσουν με άνεση, ακόμη και «σταυροπόδι».

Κορυφαία τιμή της κλάσης των D-SUV τα 10,2 εκ. «αέρα» για το κεφάλι, σε σημείο που ακόμη δίμετροι επιβάτες μπορούν να καθίσουν με άνεση, ακόμη και «σταυροπόδι».

Η παρουσία μπαταριών στο πάτωμα του μοντέλου μειώνει κατά 80 λτ. την χωρητικότητα του Plug-in υβριδικού της Toyota, το οποίο πάντως έχει έξτρα πρίζα 220V.

Η παρουσία μπαταριών στο πάτωμα του μοντέλου μειώνει κατά 80 λτ. την χωρητικότητα του Plug-in υβριδικού της Toyota, το οποίο πάντως έχει έξτρα πρίζα 220V.