Δεν έχουν αλλάξει και πολλά στην καμπίνα του ανανεωμένου Ford Fiesta, η οποία παραμένει γεροδεμένη, εργονομική και πλήρως εξοπλισμένη. Η έκδοση ST-Line της δοκιμής χαρακτηρίζεται από τις σπορτίφ λεπτομέρειες και τα «ανθρακονημάτινα» στοιχεία στο ταμπλό.
Το μοντέλο της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με τον κλασσικό πίνακα οργάνων και όχι με την 12,3 ιντσών TFT που είναι διαθέσιμη ως έξτρα εξοπλισμός.
O επιλογέας του Powershift προσφέρει μόνο επιλογή για D(rive), όπισθεν, «νεκρά» και P(arking).