Δοκιμή: 4κίνητη υβριδική Toyota Corolla Cross που «καίει» 5,0 λτ.

Χωρίς σχεδιαστικές και ποιοτικές εξάρσεις, αλλά με έμφαση στην εργονομία και στην πρακτικότητα δείχνει το εσωτερικό της Corolla Cross. Τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν, ωστόσο το φινίρισμα είναι εξαιρετι

Χωρίς σχεδιαστικές και ποιοτικές εξάρσεις, αλλά με έμφαση στην εργονομία και στην πρακτικότητα δείχνει το εσωτερικό της Corolla Cross. Τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν, ωστόσο το φινίρισμα είναι εξαιρετικό.

Στάνταρ από τη βασική ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όπου εκτός από πληροφορίες εμφανίζεται και η υβριδική λειτουργία.

Στάνταρ από τη βασική ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όπου εκτός από πληροφορίες εμφανίζεται και η υβριδική λειτουργία.

Δοκιμή: 4κίνητη υβριδική Toyota Corolla Cross που «καίει» 5,0 λτ.