Δοκιμή: Μercedes EQA 250+ με 190 PS και μεγαλύτερη αυτονομία

Σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της Mercedes EQA 250+, ενώ απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της Mercedes EQA 250+, ενώ απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Στη Sport λειτουργία, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο και με σωστό βάρος, χωρίς όμως να αλλάζουν πολλά στη μέτρια πληροφόρηση. Η EQA δεν είναι, αλλά ούτε και το «παίζει» σπορ, τη στιγμή που σε ενημερώνει

Στη Sport λειτουργία, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο και με σωστό βάρος, χωρίς όμως να αλλάζουν πολλά στη μέτρια πληροφόρηση. Η EQA δεν είναι, αλλά ούτε και το «παίζει» σπορ, τη στιγμή που σε ενημερώνει έγκαιρα για τις προθέσεις της όταν τείνει να ξεπεράσει την ουδετερότητα.