Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter

Παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, ενώ ακόμα και στην πίεση το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας και το κράτημα θα παραμείνει δυναμικ

Παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, ενώ ακόμα και στην πίεση το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας και το κράτημα θα παραμείνει δυναμικό.

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Toyota C-HR είναι εντυπωσιακό. O νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων είναι ενεργός και αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, ενώ συνερ

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Toyota C-HR είναι εντυπωσιακό. O νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων είναι ενεργός και αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, ενώ συνεργάζεται και με την αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+. Έτσι αν πας να ανοίξεις την πόρτα και έρχεται αυτοκίνητο η φωτιζόμενη μπάρα στην πόρτα αναβοσβήνει σε κόκκινο χρώμα.