Το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα.
Το ξεχωριστό τεχνολογικά κιβώτιο multi-mode που λάνσαρε η Renault διαθέτει 4Χ2 σχέσεις, με αποτέλεσμα να έχουμε ουσιαστικά ένα 8τάχυτο κιβώτιο με 15 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας.
Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.