smart #3 BRABUS με +140 άλογα ή Audi Q4 Sportback e-tron 45 κι ας είναι 1,5 χιλιάρικο ακριβότερο;

Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας το Audi Q4 SB e-tron 45 δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, την ποιότητα στην κύλιση και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο (

Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας το Audi Q4 SB e-tron 45 δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, την ποιότητα στην κύλιση και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο (65,4 dB στα 120 χλμ./ώρα).

Παρέα με έναν ευχάριστο τεχνητό ήχο, η αρχική επιτάχυνση με επιλεγμένο το πρόγραμμα BRABUS είναι σχεδόν βίαιη με την αίσθηση να κόβει για λίγο την ανάσα, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0

Παρέα με έναν ευχάριστο τεχνητό ήχο, η αρχική επιτάχυνση με επιλεγμένο το πρόγραμμα BRABUS είναι σχεδόν βίαιη με την αίσθηση να κόβει για λίγο την ανάσα, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 4,1 δλ..