Η μπόλικη ροπή των 205 Nm αλλά και η μέγιστη ισχύς των 100 ίππων αποδίδονται σε αρκετά χαμηλές στροφές, γεμίζοντας το μεσαίο φάσμα περιστροφής του κινητήρα στο Peugeot 208.
Ο συνδυασμός του 1.000άρη TSI των 95 ίππων με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση με το Volkswagen Polo.
Ως γνήσιο τέκνο της γαλλικής σχολής και το νέο Peugeot 208 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο σε σβέλτους ρυθμούς, είναι όμως πολύ πιο σταθερό και μεταφέρει περισσότερη σιγουριά στον οδηγό του σε τέτοιες συνθήκες.