Ποιο ηλεκτρικό crossover; Το νέο Citroen e-C3 απέναντι στα BYD Atto 2 & Hyundai Inster

Τα 115 άλογα αποδεικνύονται υπέρ αρκετά για το μίνι Hyundai Inster, το οποίο πάντως ξεχωρίζει για την εξαιρετική αστική αυτονομία του (400 χλμ.).

Τα 115 άλογα αποδεικνύονται υπέρ αρκετά για το μίνι Hyundai Inster, το οποίο πάντως ξεχωρίζει για την εξαιρετική αστική αυτονομία του (400 χλμ.).

Το BYD Atto 2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 ίππων με ροπή 290 Nm, ο οποίος είναι μια χαρά εξασφαλίζοντας σβέλτες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. 80-120 σε 7,0 δλ.), χωρίς ν

Το BYD Atto 2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 ίππων με ροπή 290 Nm, ο οποίος είναι μια χαρά εξασφαλίζοντας σβέλτες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. 80-120 σε 7,0 δλ.), χωρίς νευρικές και απότομες αντιδράσεις στο πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Η πολύ χαμηλή αστική κατανάλωση του Citroen e-C3 (12,5 kWh/100 χλμ.) εξασφαλίζει αυτονομία πόλης πάνω από τα 300 χλμ..

Η πολύ χαμηλή αστική κατανάλωση του Citroen e-C3 (12,5 kWh/100 χλμ.) εξασφαλίζει αυτονομία πόλης πάνω από τα 300 χλμ..