Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line

Στην έκδοση R-Line, η ανάρτηση είναι σπορτίφ με πιο σφιχτή ρύθμιση και 15 χλστ. χαμήλωμα σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Σε συνδυασμό με τις στάνταρ 18άρες ζάντες, το Golf των 150 ίππων έχει ακόμα πιο

Στην έκδοση R-Line, η ανάρτηση είναι σπορτίφ με πιο σφιχτή ρύθμιση και 15 χλστ. χαμήλωμα σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Σε συνδυασμό με τις στάνταρ 18άρες ζάντες, το Golf των 150 ίππων έχει ακόμα πιο ουδέτερη συμπεριφορά.

Μας άρεσε η σπιρτάδα του Golf R-Line σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, όπως και η σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών που μαζί με δυνατά φρένα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού ακόμα και σε πολύ γρή

Μας άρεσε η σπιρτάδα του Golf R-Line σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, όπως και η σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών που μαζί με δυνατά φρένα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού ακόμα και σε πολύ γρήγορο ρυθμό.