Δοκιμή smart #3 με 272 ίππους και πισωκίνητο

Ο δυνατός σε ισχύ ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο #3 να επιταχύνει εκρηκτικά στο Sport mode (Eco και Comfort τα άλλα δύο), έχοντας πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 σε 2,8 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ), συνεπ

Ο δυνατός σε ισχύ ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο #3 να επιταχύνει εκρηκτικά στο Sport mode (Eco και Comfort τα άλλα δύο), έχοντας πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 σε 2,8 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ), συνεπώς και μεγαλύτερη ασφάλεια σε μία προσπέραση.